חדשות

בנה של מנהלת המחוז לשעבר רץ לכנסת

חדשות21 בפברואר 2019    דקה אחת
0

לפני האיחוד עם מפלגתו של בני גנץ, הוצב עו"ד עוז חיים, שאימו עמירה, ניהלה שנים רבות, את מחוז דרום במשרד החינוך, במקום ה-26 ברשימת "יש עתיד" בבחירות הכלליות

בנה של מנהלת המחוז לשעבר רץ לכנסת
עוז חיים. בזכות ההורים | צילום: יח"צ "יש עתיד"

עו"ד עוז חיים מבאר שבע, בנה של עמירה חיים, שכיהנה שנים רבות, כמנהלת מחוז דרום במשרד החינוך, ופרשה מתפקידה באחרונה, הוצב במקום ה-26 ברשימת "יש עתיד" לכנסת הבאה, זאת עוד בטרם גובש הסכם האיחוד עם רשימת "חוסן לישראל" של בני גנץ.

ל"שבע" נמסר, שחיים הבן (40, נשוי לאורית ואב לשלושה), הצטרף למפלגה לפני כשנתיים, ומשמש בקמפיין הנוכחי כראש מטה הניו-מדיה. עוז הוא פעיל חברתי, המקדם בין היתר, יוזמות חינוכיות בתחומי הגנת הפרטיות וגלישה בטוחה ברשת.

הוא ציין, ש"אני שמח להצטרף לנבחרת הטובה ביותר, ולהיות חלק ממנה ברשימה לכנסת. כבן להורים, העוסקים כל חייהם בחינוך ובעשייה ציבורית, וכיליד באר שבע שגדל והתחנך בעיר, אני רואה בכך שליחות אמיתית למען דור העתיד של מדינת ישראל, למען ילדינו שחיים בפריפריה, וצריכים להרגיש שוויון הזדמנויות מלא בכל התחומים ובתחום החדשנות בפרט, אותו אני מבקש בייחוד לקדם. בשבועות הקרובים עד לבחירות, וכפי שעשיתי בשנתיים האחרונות במפלגה, אני מתכוון לעבוד בכל הכוח, כדי שכולם יכירו את מצע מפלגת 'יש עתיד', ויבינו שהנבחרת שלנו היא היחידה, היכולה וצריכה להוביל את מדינת ישראל".

ומהיום בבוקר (חמישי), תחת כנפיו של גנץ…

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה