חדשות

רהט: איים על מנהל בית ספר שאירח חיילים

חדשות19 בפברואר 2019    דקה אחת
0

כתב אישום הוגש נגד תושב העיר בן 18, בחשד לאיומים בפגיעה במנהל המארח

רהט: איים על מנהל בית ספר שאירח חיילים
| צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

פעילות מהירה של שוטרי מרחב הנגב הביאה, באחרונה, ללכידת תושב רהט בן 18, בחשד לאיומים נגד מנהל בית ספר בעיר הבדואית, שאירח חיילים בבית ספרו.

ל"שבע" נמסר, שביום רביעי שעבר, נפתחה במשטרת ישראל חקירה בחשד לאיומים נגד מנהל בית הספר, לאחר שהממונה הארצי על החינוך במגזר הבדואי פרסם פוסט ברשת החברתית, בו ציין ושיבח את ביקורם של חיילי צה"ל בבית ספרו של המנהל ברהט.

עם התקדמות החקירה, נודעה זהותו של החשוד, שאותר עוד באותו היום, ונעצר בחשד לאיומים בפגיעה שלא כדין בגופו של מנהל בית הספר שאירח את החיילים. מעצרו של האיש הוארך, ואתמול (שני) עם סיום פעולות החקירה, הוגש בידי התביעה המשטרתית כתב אישום תוך בקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים.

במשטרת המרחב מדגישים: "משטרת ישראל פעלה לאיתורו, מעצרו והרחקתו מהמרחב הציבורי של חשוד באיומים ובפגיעה בגופו של מנהל בית ספר, שאירח חיילי צה"ל. המשטרה תפעל באפס סובלנות כלפי גורמים, הבאים לאיים ולפגוע בשליחותם של אנשי חינוך, למען קידום השילוב בחברה הישראלית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה