חדשות

פחות מזל משכל

חדשות12 בפברואר 2019    דקה אחת
0

התמזל מזלו והשתחרר מהכלא כי לא היה מקום ואחרי חודשיים חוזר אליו כי נתפס כששדד כרטיסי מזל

פחות מזל משכל
דוכן מפעל פיס | צילום אילוסטרציה: אדי ישראל, מעריב

במשטרת ישראל בתחנת באר שבע נמשכת הפעילות הממוקדת "מגן באר שבע", שתכליתה שימור והגברת תחושת הביטחון של הציבור, בדגש למרחב הציבורי בעיר, במיקוד לשכונות ג' ו-ד'. במסגרת הפעילות מופעלות שתי זרועות, זרוע אכיפה כנגד סל עבירות וזרוע איכות חיים, העוסקת במתן שירות לפניות האזרח בכל הנוגע למפגעים, מטרדים, ועבירות איכות חיים. זאת, בשילוב זרועות עם עיריית באר שבע ורשויות נוספות.

במהלך פעילות זרוע האכיפה, התקבל היום לפנות בוקר, דיווח אודות חשד לפריצה לדוכן פיס ברח' אברהם אבינו, במרכז המסחרי. שוטרים הגיעו למקום והחשוד נעצר בשעת מעשה וברשותו הרכוש החשוד שנגנב מהמקום, כרטיסי מזל וסכום כסף. החשוד, תושב באר שבע, בן 64, הובא היום לבימ"ש ומעצרו הוארך עד ה-14.2. כעת מתברר, כי הוא ממשוחררי דצמבר 2018, בעקבות קשיי המדינה שנבעו במילוי החלטת בג"ץ מ-2017, שקבעה כי על המדינה להרחיב את שטח המחיה המינימלי של האסירים.

בנוסף, נעצר שוהה בלתי חוקי מוגבל כניסה, אותרו 8 נהגים שתוקף רישיון הנהיגה שלהם פקע, נמסרו 5 דו"חות בגין ליקויי בטיחות בכלי רכב ועוד 5 דו"חות, בגין נהיגה במהירות מופרזת.

"הפעילות תימשך, ככל שיידרש, על בסיס יום יומי, לפי שעון החיים והכל למען שמירה על מרקם החיים התקין ובטחון הנפש והרכוש", נמסר מהמשטרה. "משטרת ישראל מקיימת קשב רצוף לפניות הציבור ופועלת למען תחושת הבטחון במרחב הציבורי", הדגישו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה