חדשות

"טייס" שיכור מבאר שבע, ב-229 קמ"ש

חדשות12 בפברואר 2019    דקה אחת
0

משטרת התנועה בדרום לכדה נהג באר שבעי, שנסע בכביש בינעירוני פי 2.5 יותר מהמהירות המותרת

"טייס" שיכור מבאר שבע, ב-229 קמ"ש
לאן הוא ממהר כל כך? מד המהירות של ניידת המשטרה | צילום: דוברות המשטרה

ממהר למות? תושב באר שבע נעצר, השבוע, כשהוא נוהג במצב של שכרות במהירות של לא פחות מ-229 קמ"ש, בכביש בו מותר לנהוג עד 90 קמ"ש. ל"שבע" נמסר, שבמסגרת המאבק בקטל בכבישים, ביצעו שוטרי אגף התנועה פעילות לילית לאכיפה ממוקדת על כביש 25.

בעת הפעילות, נקלט במכשיר למדידת מהירות, רכב הנע, כאמור, במהירות של 229 קמ"ש. עם זיהוי הרכב, החל השוטר בניסיון לעצור אותו, תוך סימון לנהג לעצור, אך זה המשיך בנסיעה, תוך שהוא מנסה להימלט. בוצע מרדף אחרי הרכב, שנע מכיוון באר שבע לאשל הנשיא. כעבור זמן קצר, ניסה הנהג שהגיע לגבעות בר והבחין בשער הסגור, להימלט רגלית, תוך שהוא מתחבא בין השיחים. השוטר שזיהה את הנהג, עצר אותו, ועיכב בחור נוסף שהיה עימו.

בבדיקה, עלה חשד לנהיגה של הנהג בגילופין, ונמצא שהוא תחת השפעת אלכוהול בכמות של 478 מ"ג לליטר אוויר נשוף. הנהג בן 27 נעצר לחקירה, רכבו הושבת ל-30 יום, ורישיון הנהיגה שלו נפסל גם הוא ל-30 יום, בגין העבירות שביצע. היום, הוא יובא בפני בית משפט לדיון בעניינו.

במשטרה מסכמים: "נהיגה במהירות חריגה מעל הרף המותר בחוק, מעלה את הסיכויים למעורבות בתאונת דרכים, ולו בשל העובדה שמהירות גבוהה מגדילה את מרחק הבלימה, והשליטה ברכב פוחתת. המשמעות של זה בזמן תאונה עלולה להיות קשה, ואף קטלנית. ב-2018, נרשמו לנהגים ברחבי המדינה יותר מ-116 אלף דוחות על עבירת מהירות, באמצעות שוטרים בשטח, עלייה של 34 אחוזים באכיפה בגין עבירה זו ביחס לשנה שלפניה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה