חדשות

נגד הפוליגמיה בדרום

חדשות11 בפברואר 2019    דקה אחת
0

הצוות ליישום הדוח לצמצום תופעת הפוליגמיה באזור התכנס בפעם השנייה מאז הגשת הדוח

נגד הפוליגמיה בדרום
לא לקדם פוליגמים. ישיבת הצוות | צילום: דוברות משרד המשפטים

הצוות ליישום הדוח לצמצום הפוליגמיה התכנס אתמול (ראשון) בפעם השנייה. ל"שבע" נמסר, שמנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור, עדכנה שהיא הקימה צוות מחוזי בדרום, בשיתוף המשטרה, הפרקליטות והביטוח הלאומי, הפועל במשותף במטרה להגביר את האכיפה בעניין.

בנוסף, נמסר על מינויה של עו"ד דינה דומיניץ, המתאמת הממשלתית למאבק בסחר בבני אדם, כמלווה לפעילות הצוות בדרום. פלמור אמרה בדיון: "נעשה שימוש בפרקטיקות, שהוכיחו את עצמן בתיאום המאבק בסחר בבני אדם, והתופעה תצומצם".

במהלך הישיבה, התקבלו דיווחים ממשרדי החינוך, הרווחה והבריאות על התקדמות תוכניות בשטח ויישומן בהתאם להמלצות הדוח. כמו כן, הונחו נציגי המשרדים ליישם מיידית את ההנחיה שלא לקדם אדם פוליגמי במכרזים של השירות הציבורי.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה