חדשות

כתב אישום נגד החשוד ברצח ביום ההולדת

חדשות11 בפברואר 2019    2 דקות
0

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה, לפני זמן קצר, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אבירם זגורי (29), בגין רצח רותם הרוש ז"ל במסיבת יום הולדתו של המנוח בנובמבר האחרון

כתב אישום נגד החשוד ברצח ביום ההולדת
| צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

האם אבירם זגורי (29) רצח את רותם הרוש ז"ל ביום הולדתו, בנובמבר האחרון? פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה, לפני זמן קצר, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד זגורי, בגין רצח הרוש במסיבת יום ההולדת שלו.

לפי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רותם יוחנני, ב-15.11 בשעות הערב ועד למחרת לפנות בוקר, נערכה מסיבת יום הולדת למנוח בביתו, בהשתתפות אנשים רבים, בשעות שונות, וביניהם הנאשם. עובר למסיבה, פתח אחיו של המנוח קבוצת ווטס-אפ מצומצמת לרגל יום ההולדת בשם "יומלדת", בה התבטא זגורי, בין היתר, שהוא עומד לבוא למסיבת יום ההולדת רעול פנים ולעשות בלגאן.

כעולה מכתב האישום, לאחר שהחלה המסיבה, ובשעה שאינה ידועה במדויק למאשימה, נתגלע ויכוח אלים בין הנאשם לבין חברו של המנוח, אדם מסרוגה, שבמהלכו הכה זגורי את מסרוגה בפניו, והשניים דחפו זה את זה. בשלב כלשהו לאחר מכן, עזב הנאשם את המסיבה, וגמלה בליבו ההחלטה להמית את מסרוגה. בהתאם להחלטה זו, הצטייד זגורי ברובה, ובסמוך ל-3:45 הגיע עם אחר, שזהותו איננה ידועה למאשימה, לסמטה הקרובה לביתו של המנוח. בסמטה שהו באותה עת מספר משתתפים מהמסיבה, כולל המנוח ומסרוגה. בסמוך לאחר מכן ואחרי ששמעה צעקות מהמקום, הגיעה לסמטה גם אימו של המנוח, שולה הרוש.

לפי כתב האישום, בשלב כלשהו, ולאחר ויכוח, שלף הנאשם את הנשק, וירה לעבר מסרוגה מספר כדורים בבטנו ובירכו, כדור אחד בירך של אימו של המנוח, וכן כדור נוסף בראשו של המנוח, מבלי שקדמה התגרות בסמוך למעשה. בהמשך, נמלטו זגורי והאחר מהסמטה.

יום למחרת, בשעות הערב, הגיע הנאשם באופן מפתיע וללא הודעה מוקדמת, לבית דודתו באשדוד, שם הסתתר בזמן שהמשטרה חיפשה אחריו, עד ל-22.11, בו נעצר. כתוצאה מהירי, נפגע המנוח בראשו ונפטר במקום, בסמוך לאחר מכן. מסרוגה הובהל לבית החולים "סורוקה", נותח מספר פעמים, ועקב הידרדרות במצבו הורדם והונשם במשך כחודש. אימו של המנוח הובהלה אף היא ל"סורוקה".

התיק נחקר בידי ימ"ר נגב, וכתב האישום מייחס לזגורי ביצוע עבירות של רצח, ניסיון רצח, חבלה בכוונה מחמירה ונשיאת והובלת נשק. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. לזגורי יש עבר פלילי עשיר, בין השאר בעבירות אלימות רבות, ובשנים האחרונות ריצה מאסרים רבים בפועל, והשתחרר ממאסרו האחרון רק ביוני אשתקד.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה