חדשות

מצטיין באר שבעי ב"דואר ישראל"

חדשות11 בפברואר 2019    דקה אחת
1

שאחי תורג'מן, נציג שירות ומכירות בבית הדואר המקומי, זכה בתעודת הצטיינות ארצית

מצטיין באר שבעי ב"דואר ישראל"
"בנאמנות והצלחה". הנציג המצטיין | צילום: יח"צ

בטקס מיוחד, להבעת הערכה והוקרה לעובדים המצטיינים בחברת "דואר ישראל", שתוכנן והופק בידי רונית יששכר וציון אליטוב מתחום רווחה וגמלאים בחברה, הוענקה באחרונה, תעודת הצטיינות לשאחי תורג'מן, נציג שירות ומכירות בבית הדואר באר שבע.

ל"שבע" נמסר, שבנימוקי הוועדה, שבחרה בתורג'מן (38 ואב לבת) לעובד מצטיין נרשם, שהוא מבצע את כל המוטל עליו ביד רמה, במקצועיות, ביעילות ובמסירות רבה. תורג'מן מהווה דוגמה ומופת לחבריו לעבודה, בכל הקשור למוסר עבודה, כבוד הדדי, עזרה לזולת ויחסי אנוש מצוינים, ונכון תמיד לסייע בכל עת לכל צרכי המרחב ובכל משימה הנדרשת ממנו.

נציג השירות והמכירות המעוטר, העובד ב"דואר ישראל" זה 10 שנים, הודה בהתרגשות רבה על הבחירה בו, וציין ש"אני שמח על ההכרה במאמציי. אמשיך לעבוד בנאמנות והצלחה, ולתרום להתפתחותה של חברת 'דואר ישראל'".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • יסמין

    יישר כח וכל הכבוד לשאחי היקר