חדשות

בלעדי: לא מוצאים מחליף לפיגליאנסקי

חדשות11 בפברואר 2019    דקה אחת
0

עיריית באר שבע פרסמה מכרז שני לתפקיד מהנדס העיר, לאחר שלא נבחר זוכה במכרז הראשון

בלעדי: לא מוצאים מחליף לפיגליאנסקי
דימיטרי פיגליאנסקי. יסיים את תפקידו, ללא יורש? | צילום: ארכיון "שבע"

עיריית באר שבע פרסמה אתמול (ראשון), מכרז שני לתפקיד מהנדס העיר, כמחליפו של דימיטרי פיגליאנסקי. ל"שבע" נודע, שוועדת המכרזים לכוח אדם בעירייה לא הצליחה למצוא זוכה במכרז הראשון שפורסם לתפקיד, מבין 9 המועמדים שניגשו אליו.

כזכור, ב-7.11 האחרון, פרסמנו כאן בלעדית, על פרישתו של פיגליאנסקי (59) מתפקידו ברשות לאחר כ-13 שנה. מהנדס העיר מדצמבר 2005, הודיע יום לפני הפרסום באתר "שבע", לראש העירייה רוביק דנילוביץ', על כוונתו לסיים את תפקידו, וככל הנראה לעבור למגזר הפרטי.

פיגליאנסקי, הזוכה לאמון מקצועי רב מצד דנילוביץ', שימש בתפקידו בעיקר תחת ראש הרשות הנוכחי, כאשר פרויקטים גדולים ביותר יוצאים לדרך ומושלמים (כדוגמת אצטדיון "טרנר") ושכונות חדשות מוקמות בימים אלה. 2 מהביקורות הקשות ביותר כלפי מהנדס העיר היוצא היו התכנון העמוס מדיי של שכונת רמות (שיצר את פקקי הענק בשכונה, בשעות העומס) וסוגיית החנייה ב"טרנר" (המחייבת את העירייה לממן שאטלים יקרים למשחקי הבית של אלופת המדינה בכדורגל, הפועל באר שבע).

המהנדס הנוכחי אמור לסיים את תפקידו לקראת סוף החודש. במקביל, המועד האחרון להגשת מועמדות למכרז לבחירת מחליפו הוא יום ראשון ה-3.3, כלומר הרשות הקצתה 3 שבועות בלבד לבחירה מהנדס העיר הבא.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה