חדשות

נלכד שודד סניפי הדואר

חדשות10 בפברואר 2019    דקה אחת
0

כתב אישום כנגד שוהה בלתי חוקי מירדן

נלכד שודד סניפי הדואר
"זה שוד". הפתק שהגיש השודד לפקידה | צילום: דוברות המשטרה

ב-20.1 השנה, התקבל במשטרת מרחב הנגב דיווח אודות שוד בסניף בנק דואר במרכז מסחרי בבאר שבע. שוטרים שהגיעו למקום, החלו בתחקור מהיר, ועלה שלסניף נכנס אדם עם פנים מוסתרות, תוך שהוא מאיים על הפקידה במה שנחזה כאקדח, ומגיש לה פתק, בו הודיע לה שזהו שוד. עם קבלת הכסף, הוא נמלט מהמקום.

בעקבות המקרה, החלה חקירה נרחבת, במהלכה בוצעו סריקות ברחבי העיר, במטרה לאתר את החשוד במעשה. עם התקדמות החקירה ותוך הפעלת כלים מתקדמים, נודעה למשטרת ישראל זהותו של חשוד בביצוע השוד. בפעילות מבצעית ממוקדת, נערכו בבוקרו של יום המחרת שוטרים סמויים בסניף בנק דואר במיתר. עם הגעת החשוד למקום, ולאחר שלפי החשד החל בביצוע שוד נוסף, הוא נעצר בשעת מעשה, ובתום מאבק עם השוטרים שביקשו לעוצרו.

בבדיקתו של החשוד התברר, שמדובר בנתין ירדני כבן 24, שלפי החשד שהה בארץ שלא כחוק. לאחר מעצרו כאמור, הועבר האיש לחקירה בתחנת המשטרה, שלאחריה נכלא. מעת לעת, הוארך מעצרו, ובמהלך החקירה הצליחו החוקרים לקשור את החשוד למקרה השוד בסניף הדואר בבירת הנגב, שגם שם הגיע האיש עם אקדח בועות סבון בידו, ועליו מורכב מזרק עם חומר נוזלי אדום, והגיש לפקידה פתק.

עם תום מלאכת החקירה, הוגשה ביום ראשון בשבוע שעבר (ה-3 בחודש) הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש נגדו כתב אישום, ומעצרו הוארך.

במשטרת ישראל מסכמים: "מעצרו של החשוד הינו פרי חקירה משטרתית נחושה, ומצטרף לרצף הצלחות בפענוח מעשי שוד, שאירעו באחרונה בגזרת העיר באר שבע. משטרת ישראל פועלת כל העת למען ביטחון רכושו של האזרח ותוך חתירה להרחקתם מהמרחב הציבורי של חשודים בעבירות פליליות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה