חדשות

נפתח המרוץ לראשות לשכת עוה"ד בדרום

חדשות6 בפברואר 2019    2 דקות
1

מ"מ יו"ר המחוז, עו"ד אלעד דנוך, הכריז על התמודדותו לתפקיד, מו"ל היו"ר המכהן הוותיק, עו"ד דני אליגון

נפתח המרוץ לראשות לשכת עוה"ד בדרום
עו"ד אלעד דנוך. "מסע ארוך ומרתק" | צילום: יח"צ

עו"ד אלעד דנוך (34), תושב אשקלון, הודיע בסוף השבוע האחרון, שהוא החליט להתמודד, ביוני הקרוב, על תפקיד יו"ר מחוז הדרום בלשכת עוה"ד, מול היו"ר המכהן הוותיק, עו"ד דני אליגון.

ל"שבע" נמסר, שעו"ד דנוך משמש כיום כמ"מ יו"ר המחוז בלשכה, יו"ר שלוחת אשקלון ויו"ר פורום הצעירים המחוזי. בעבר, כיהן גם כחבר המועצה הארצית בלשכת עוה"ד. כבר לפני כ-4 שנים התמודד דנוך, כעו"ד צעיר, על מקום בוועד הלשכה במחוז דרום, יחד עם סיעתו "המחוז מנצח", ורשם הישג משמעותי כאשר קיבל את תמיכתם של מאות עורכי דין, והכניס 2 מושבים לוועד המחוזי. אנשיו טוענים, שעו"ד דנוך קיבל לידיו פורום צעירים "מנומנם והפיח בו חיים", כאשר הוא מבצע באמצעותו פעילויות רבות ומגוונות מאשדוד ועד אילת, לטובת כלל עוה"ד, ומעניק לצעירים שבהם ארגז כלים, ובעיקר משענת, לקראת חייהם החדשים בתחום.

"שותפיי לדרך ואני עבדנו קשה מאוד, כדי לתת יותר לעוה"ד בדרום; קיימנו מפגשים מקצועיים, כנסים והשתלמויות, יזמנו פעילויות תרבות, ובעיקר היינו שם בשביל עוה"ד, בכל שעה ובכל זמן. עכשיו, הגיע הרגע לעלות מדרגה", הודיע דנוך באחרונה, והוסיף: "אחרי 4 שנים של עשייה אינטנסיבית למען ציבור עוה"ד, אני מרגיש בשל לעשות את הצעד הבא, ומבקש שתיתנו בי את אמונכם".

בשנים האחרונות, שוב לדברי אנשיו, נזקפו לזכות עו"ד דנוך שורה של יוזמות במסגרת תפקידיו, כאשר דאג לראשונה להנגשת פעילויות הלשכה לערים בפריפריה, כדוגמת נתיבות וקריית גת. כמו כן, בתקופתו כיו"ר השלוחה של לשכת עוה"ד המחוזית באשקלון, נפתחה לשכה גדולה בעיר, בה נערכות באופן שוטף פעילויות לטובת ציבור עוה"ד. בנוסף, מיסד דנוך סדרת הרצאות בתחום הפלילי בכל רחבי הדרום, במסגרתה אירח דמויות מפתח מעולם המשפט הפלילי, ביניהן עו"ד יורם שפטל ועו"ד ששי גז. על שמו רשומות עוד פעילויות רבות, שתרמו לעוה"ד, והפכו את עו"ד דנוך לדמות משמעותית ומעורבת, בכל הקשור בעולם המשפט הדרומי.

במישור המקצועי, מחזיק דנוך כיום בשותפות ב-2 משרדים העוסקים בתחום הנזיקין, אחד באשקלון ושני בבאר שבע. בעוד עו"ד דנוך עומד בראש המשרד באשקלון, שותפו עו"ד אריק ריביצקי, מנהל את המשרד בבירת הנגב, כאשר 2 המשרדים מטפלים, בין היתר, בתיקי נזיקין מורכבים בעלי פרופיל תקשורתי גבוה.

והוא מסכם באופטימיות: "אנו יוצאים היום לדרך חדשה, למסע ארוך ומרתק, מסע שבסופו נכניס למחוז כוחות חדשים ורעננים, מסע בו עוה"ד במחוז דרום יתחילו לקבל הרבה יותר, כי מגיע לנו יותר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • עמיחי
    דנוך ביצועיסט.. הצלחתך הצלחתינו

    כל הכבוד דנוך! הוכחת שאתה ביצועיסט בקדנציה הזו וללא ספק אתה ראוי להיות יו״ר המחוז.. את התמיכה שלי קיבלת, המון המון הצלחה ותודה על כל העשייה שלך..