חדשות

מעקב "שבע": העירייה מחפשת קצין בטיחות בתעבורה

חדשות17 בינואר 2019    2 דקות
0
מעקב "שבע": העירייה מחפשת קצין בטיחות בתעבורה
ניידת של הפיקוח העירוני | צילום אילוסטרציה: ארכיון "שבע"

עיריית באר שבע פרסמה, השבוע, מכרז כוח אדם חדש לתפקיד מנהל/ת מחלקת רכב וקצין בטיחות בתעבורה, זאת לאחר שבחודשים האחרונים בעירייה לא הועסק קצין בטיחות תעבורתי.

כזכור, ב-25.11 האחרון, פרסמנו כאן בלעדית, שהרשות איננה מעסיקה קצין בטיחות בתעבורה, כפי שמחייב החוק (תקנות התעבורה), זאת לאחר שיותר מחודש לפני כן, סיים את עבודתו בעירייה הקצין האחרון, אבנר ישראל.

בתקנות, המופיעות באתר משרד התחבורה – רשות הרישוי בעניין העסקת קצין בטיחות בתעבורה נרשם, בין היתר, "בעל חברה, העונה לקריטריונים, המופיעים בחלק י' של תקנות התעבורה (תשמ"א – תקנות 587 ד'- 579), מחויב להעסיק קצין בטיחות בתעבורה, שבתוקף החוק, התקנות והנהלים, מתפקידו לוודא בטיחות מרבית של משק הרכב בחברה. אחריות כבדה ביותר ושליחות חשובה מוטלת על מנכ"ל החברה והנהלתה במילוי כל ההוראות, הנהלים והתקנות, הבאים לגרום למניעת תאונות ולהגברת הבטיחות בדרכים, וכל זאת באמצעות קצין הבטיחות בתעבורה, שהוסמך מטעם 'הרשות' לעסוק בנושאים אלה בקרב המוסדות, המפעלים, החברות והמשרדים למתן שירותי בטיחות בארץ".

בנוסף, לפי תקנה 585 בחלק י' של תקנות התעבורה, "תפקידיו של קצין הבטיחות בתעבורה הם להנהיג, ליזום ולהפעיל סדרי בטיחות להפעלת כלי רכב ונהגים במקום עבודתו… ולקיים (את) ההוראות שפורטו להלן: לדאוג ולפקח על תקינותם של כלי הרכב על סוגיהם (הרשומים בבעלות ו/ או מופעלים בקביעות גם אם אינם בבעלות החברה/ מפעל/ תאגיד/ מוסד), לפקח על כך שהנוהגים בכלי הרכב של המפעל/ החברה/ מוסד/ תאגיד, יקיימו את כללי הבטיחות, ויצייתו להוראות…, להסדיר ולקבוע סדרי בטיחות של התנועה בשטח החצר/ המרחב של המפעל/ החברה/ המוסד/ התאגיד, לחקור תאונות על סוגיהן (כולל נזק בלבד) ולהסיק מסקנות המתבקשות בדבר מניעתן בעתיד ולפעול ליישומן…, לנהל תיקים ורישומים שישקפו את סדרי הבטיחות שהונהגו לפי הוראות אלו…, לקיים פעולות חינוך הדרכה והסברה בכל הנוגע לאחזקתם התקינה של כלי הרכב והנהיגה הנכונה לפי תקנות התעבורה וכללי הזהירות הנדרשים, ולמלא במלואן אחר ההוראות המפורטות".

ברשות הגיבו, שישראל סיים את תפקידו ב-9.11, ושהרשות תפרסם בקרוב מכרז לתפקיד, שיאויש עם הבחירה בזוכה בו. השבוע, כאמור, פורסם המכרז המדובר.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה