חדשות

המנהיגים הבאים של הנגב

חדשות17 בינואר 2019    דקה אחת
0

הכנס האזורי של תוכנית "קו הזינוק" התקיים, באחרונה, במדרשת שדה בוקר

המנהיגים הבאים של הנגב
כנס בוגרים. האירוע במדרשת שדה בוקר | צילום: מדרשת שדה בוקר

כנס אזורי של תוכנית "קו הזינוק" התקיים, באחרונה, במדרשת שדה בוקר. ל"שבע" נמסר, שלכנס הגיעו בוגרים ובוגרות של התוכנית מכל השנים, בגילאי 18 – 29. הוא עסק בנושא שיתוף פעולה, והדגיש את הכוחות שיש לבוגרים, כמי שלקחו ולוקחים חלק בתוכנית, ששמה לה למטרה לפעול לקידום שוויון הזדמנויות ומעורבות אזרחית משמעותית.

האירוע נפתח במפגש עם אורי עמדי, יזם ואיש חינוך, שהביא את שוק מחנה יהודה ממצב של התפוררות למקום שוקק ומרכזי בתהליך, שארך קרוב ל-40 שנה, כשבאמתחתו יצירת משמעות ואמונה באדם, ולאורך כל הדרך הוא שיתף ודחף את הסוחרים ליצירת השינוי בעצמם. כיום, מייעץ עמדי גם לעיריית באר שבע בשיקום השוק העירוני בבירת הנגב. לאחר מכן, התקיים מפגש עם בשמת לוי, מנהלת רשת הבוגרים בעמותה (שותפויות רוטשילד) בעניין "רישות". בשמת חידדה את הכוח של הבוגרים, בזכות ההון האנושי והכלים העומדים לרשותם והחשיבות להעצים זאת.

"קו הזינוק" היא תוכנית, הפועלת החל מ-2005, כדי להביא לצמצום פערים וקידום שוויון ההזדמנויות בחברה הישראלית, באמצעות איתור, טיפוח והכשרת עתודת מנהיגות מקומית בקרב בני נוער מהפריפריה הגיאוגרפית, חברתית וכלכלית. זוהי תוכנית המנהיגות הארוכה ביותר שיש כיום בישראל, והיא נמשכת 10 שנים, במהלכן נחשפים משתתפיה לשלל סוגיות מרכזיות בחברה הישראלית על כל גווניה, ומקבלים כלים להיות מובילים בחברה שלהם, ולהוות מודל למנהיגות בתחומים השונים. "קו הזינוק" פרוסה ברחבי הארץ, והסניף הדרומי שלה פועל במדרשת שדה בוקר.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה