חדשות

מדריכים לטלית ותפילין

חדשות17 בינואר 2019    דקה אחת
0

"משכן התכלת" הקימה מערך חינוך והדרכות, במסגרת מרכז המבקרים שלה בבאר שבע

מדריכים לטלית ותפילין
מיזם חדש. אברהמי במרכז המבקרים | צילום: יח"צ

חברת "משכן התכלת" לייצור טליתות ותפילין הכריזה, באחרונה, על הקמת מערך הדרכה וחינוך, כחלק ממרכז המבקרים שלה במפעל בבאר שבע, כאשר מדריך השייך למחלקת החינוך בחברה (המורה ואיש הרוח המוכר, יהודה הראל) ילווה וידריך את תלמידי כיתות ז' בשנת בר המצווה שלהם.

ל"שבע" נמסר, שמרכז המבקרים של "משכן התכלת" בבירת הנגב הפך למקום מועדף על קבוצות ובתי ספר לקראת גיל 13, בה מצוינת בר המצווה, כאשר במסגרת סיורי בר המצווה בירושלים, עוברים תלמידים רבים גם במפעל החברה בבאר שבע, כדי ללמוד על התהליך ההנדסי של יצירת הטלית והתפילין.

כעת, כאמור, הודיעו ב"משכן התכלת" על הקמת מערך חדש, שייתן מענה לאותם תלמידים, ויאיר את עיניהם לגבי שני המוצרים הנחוצים לעלייה לתורה בבר מצווה. בחברה מתכננים לקיים שיעורים מקדימים על תהליך הייצור של הטלית והתפילין, ורק לאחר מכן להביא את התלמידים לסיור במפעל, שבמהלכו הם יחזו בתהליך ההנדסי ובשילוב בין מכניקה לעבודה ידנית, הנדרשים ליצירת הטלית, לצד תהליך העבודה הידני ליצירת התפילין.

מנכ"ל "משכן התכלת" שלמה אברהמי: "המטרה שלנו היא להגיע לכל תלמיד ותלמידה, וללמד אותם על תהליך הייצור והסיפור של שני מוצרים מרכזיים ביהדות, במיוחד בגיל בר המצווה. לצערי, ילדים רבים גדלים בניתוק מהטלית והתפילין, ואנו רוצים להראות להם את הצד שמעבר להלכה ולמצוות: את תהליך הייצור, את העבודה הידנית וכמובן את ערכי העבודה הציונית למען יהודי העולם. אני מאמין, שדרך זו היא שילוב בין החילוניות לבין המסורת, וכך כל אחד יוכל למצוא לעצמו משהו אחר להתחבר אליו ביהדות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה