חדשות

המטבח של "בית מוריה" עובר דירה

חדשות16 בינואר 2019    דקה אחת
0

העמותה הבאר שבעית מבקשת, בשיתוף העירייה, להעתיק את פעילותו לאזור חלופי מוסכם

המטבח של "בית מוריה" עובר דירה
פעילות של עוד כחודשיים וחצי. המטבח של "בית מוריה" | צילום: יח"צ

עמותת "בית מוריה", הפועלת בבאר שבע, עוסקת בנושאי משפחה וחינוך ורווחה, ומפעילה בנוסף גם שירותי הכנת אוכל לילדי בתי הספר והגנים בבירת הנגב, החליטה להתחיל בחיפוש אחר שטח חדש לשירתי המטבח של העמותה. ל"שבע" נמסר, שפעולה זו תאפשר את הגדלת היקף הפעילות השוטפת וכמות האוכל היומית למען ילדי העיר. משמעות המהלך: הוצאת המטבח של "בית מוריה" ממיקומו הנוכחי בשכונה א' לאזור חלופי מוסכם. הדיונים בנושא החלו, זה מכבר, גם בשיתוף העירייה.

העמותה מנהלת מספר מרכזים בבאר שבע, העוסקים בתחומי משפחה, הרווחה והחינוך. הפעילות באה לידי ביטוי בפרויקטים רבים ברחבי בירת הנגב, המבוצעים במתנ"סים, מרכזים קהילתיים ואף בתוך הקהילה. כעת, מבקשים ב"בית מוריה" להרחיב את הפעילות, במטרה להגיע לכמה שיותר מתושבי העיר, המעוניינים בשירותי העמותה.

בשלב הראשון של תהליך ההתרחבות, החליטו ב"בית מוריה, להעתיק את המטבח של העמותה, אחד הפרויקטים הראשונים שלה שהוקם לפני כ-25 שנה, כאמור בשכונה א'. בתחילת דרכו, סיפק המטבח שירותי אוכל לילדי "בית מוריה", אך כיום המקום אחראי על חלוקת מזון לילדי גנים ובתי ספר רבים בבאר שבע ולילדים ממשפחות מעוטות יכולת במסגרת פעילויות העמותה וכן על ריכוז חבילות המזון לנזקקים בחגים. בעמותה מבינים, שתהליך ההתרחבות חייב להתחיל מפרויקט זה, ולכן החלו בחיפושים אחר מקום חדש, שיוכל להכיל את פעילות המטבח.

מנכ"ל "בית מוריה", ציון חדד: "התחלנו לבדוק את נושא המטבח, כדי לנסות למצוא מקום חדש. לאחר בדיקה מקיפה, החלטנו להתחיל בהעברת המטבח לאזור, שיענה על כל הצרכים שלנו, ומשם נוכל להתחיל להגדיל גם את היקף הפעילות שלנו, ולהציע יותר סדנאות, חוגים, הפעלות וטיולים לתושבי באר שבע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה