חדשות

תיכון ללא ניידים באופקים

חדשות13 בינואר 2019    דקה אחת
0

בתיכון "מרום" בעיר החליטו, שכל התלמידים יפקידו את הסלולאריים שלהם ב"כספת טלפונים", מיד כשהם מגיעים למוסד

תיכון ללא ניידים באופקים
האם תיכונים אחרים ילמדו מהם? הפרויקט בתיכון "מרום" | צילום: דוברות עיריית אופקים

הבשורה יוצאת מהדרום: בתקופה, בה הטלפון הנייד משתלט על כל תחומי חיינו, החליטו בתיכון "מרום" שבאופקים לעשות מעשה, זאת כחלק מהרוח החדשה, הנושבת במוסדות קריית החינוך המתחדשת "שבילי אית"ם"; ל"שבע" נמסר, ש"מרום" החל באחרונה בפרויקט מהפכני וייחודי: תיכון ללא טלפונים ניידים.

בתום תהליך חינוכי והסברתי של כמה שבועות, שבוצע בשיתוף מועצת התלמידים של "מרום" וועד ההורים, הוחלט שכל התלמידים, מיד בהגיעם בבוקר, יפקידו את הטלפונים הניידים שלהם ב"כספת טלפונים", הנמצאת במזכירות התיכון, ובסוף יום הלימודים הם יקבלו את המכשירים בחזרה.

מנהל מוסדות "שבילי אית"ם", ישראל סבן: "במציאות העכשווית, המאופיינת בהתמכרות למסכים, בעיקר של בני הנוער לטלפונים הניידים, 'ניתוק מרצון' של התלמידים מהטלפונים הניידים שלהם במהלך שעות הלימודים, גרם להם להרים שוב את הראש, לחזור ולשוחח שיח אמיתי, ולא וירטואלי, עם חבריהם, לצאת בהפסקות, לשחק ולטייל, ובייחוד הביא את התלמידים להיות יותר פנויים ללמידה, שזו בעצם המטרה העיקרית של פרויקט זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה