חדשות

אלקין נגד שריפת פסולת בדימונה

חדשות10 בינואר 2019    דקה אחת
0

השר להגנת הסביבה, זאב אלקין, מתגייס לעזרת ראש העירייה בני ביטון, במאבקו בעניין

אלקין נגד שריפת פסולת בדימונה
נופת צופים. השר אלקין בדימונה | צילום: לשכת דובר עיריית דימונה

השר להגנת הסביבה, זאב אלקין, הגיע באחרונה, לסיור מקצועי בדימונה, כשהוא מלווה בהנהלת משרדו, זאת בעקבות פנייה של ראש העירייה בני ביטון, בנושא השריפות הפיראטיות של פסולת, המשפיעות בעיקר על תושבי שכונת הר נוף (השכונה הצפונית בעיר).

ל"שבע" נמסר, שבמהלך הביקור, ביקש ביטון את התערבות השר לסיום המפגע. מנהל מחוז דרום במשרד להגנת הסביבה וראש צוות דרום ב"משטרה הירוקה" עדכנו על הפעולות, שנעשו עד כה. השר אלקין הסכים, שיש לטפל בדחיפות בבעיה, והורה ל"משטרה הירוקה" להגביר את הפעילות בעניין, כדי לסיים את המפגע.

ראש הרשות הסביר לשר את החשיבות של הארכת ההחלטה של הממשלה לגבי הדרום, הכוללת הקצאת תקציב ליחידת פיקוח של אשכול נגב מזרחי. אלקין עדכן, שבעקבות פניית ביטון, נמצא המשרד בשלבים סופיים של הארכת החלטת הממשלה, כפי שביקש. הוא גם ניצל את הסיור, כדי לבקר בשכונת "הניצחון", בה מתקדמות העבודות בפרויקט השפ"פים (שטחים פרטיים פתוחים – י.ס.ד), במסגרתו משופצים המבנים הישנים והמרחב הציבורי.

השר אלקין: "עיריית דימונה היא דוגמה מוצלחת לרשות, שרואה חשיבות בנושא הסביבה, ויודעת להשיג תקציבים ולמנפם בצורה מיטבית עבור התושבים והסביבה, ואנחנו רואים בבני ביטון שותף לדרך. יש פה הזדמנות להמשיך את המפעל של שיקום השכונות של מנחם בגין, רק הפעם בנוסח המאה ה-21; הפרויקט כולל לא רק שיקום שכונות, אלא גם התייחסות סביבתית וגם כסף לתחזק ולשמר את העבודה, שעשינו פה. אני שמח, שנפלה בחלקי הזכות להשקיע בפרויקט הזה בכל ערי הפיתוח והנגב".

וביטון סיכם: "שיתוף הפעולה בין עיריית דימונה המחלקה להגנת הסביבה למשרד להגנת הסביבה הוליד פרויקטים מדהימים, ואחראי למהפכה במגוון עניינים בעיר. אני מודה לשר באופן אישי על תרומתו לעיר בפרט ולנגב ולמדינת ישראל בכלל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה