חדשות

לזכר אסתר ויוסי עמר

חדשות10 בינואר 2019    דקה אחת
0

אירוע לזכר מנהלת אגף הרווחה המיתולוגית בעיריית באר שבע ובעלה איש התקשורת התקיים ב"מרכז המורים"

לזכר אסתר ויוסי עמר
בחייהם ובמותם. בני הזוג עמר | צילום: דוברות עיריית באר שבע

ערב לזכרם של אסתר ויוסי עמר ז"ל, שהיו במשך שנים רבות מעמודי התווך של התקשורת בבאר שבע, התקיים באחרונה, ב"מרכז המורים". ל"שבע" נמסר, שיוסי עמר היה מייסדו של המקומון "כל בי" ועורכו הראשי, שנודע בתרומתו הרבה לעיתונות המקומית בבירת הנגב, כאשר תחת ידיו המקצועיות צמח דור של כתבים מוכשרים.

רעייתו אסתר, שהייתה שנים רבות מנהלת אגף הרווחה בעירייה, תיזכר על תרומתה הרבה והסיוע הגדול, שהעניקה במשך שנים לפונים לשירותי הרווחה. היא הייתה לדמות נערצת וחביבה, על עובדיה, מטופליה וכמעט כל מי שהכיר אותה. הזוג עמר נפטר בהפרש של כ-10 שנים האחד מהשנייה, תחילה יוסי ולאחר מכן אסתר, שמתה ממחלה קשה.

את הערב שהוגדר ברשות כ"מיוחד ומרגש", בו נכחו כ-200 חברים קרובים ובני משפחה, ארגנו 4 בנותיהן של יוסי ואסתר. מנכ"לית העירייה אבישג אבטובי, העניקה למשפחה, אלבום מיוחד מתקופת עבודתה של אסתר באגף הרווחה. שיאו של האירוע היה הקרנת סרט "מופתי ומרגש, מתחנות שונות בחייהם של הזוג", כאשר "במהלך הערב, הופיעו הנכדות, שריגשו את הקהל, בשירים שהיו אהובים על סבתא וסבא".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה