חדשות

המנהלת המיתולוגית יוצאת לגמלאות

חדשות10 בינואר 2019    דקה אחת
0

מנהלת מקיף א' בבאר שבע גילה בלאיש, סיימה השבוע את כהונתה במסיבת הפתעה לא פחות ממדהימה...

המנהלת המיתולוגית יוצאת לגמלאות
שמחה וצהלה. מסיבת הפרידה מבלאיש | צילום: בועז מאור

אחרי עשרות שנות הוראה וניהול, פרשה השבוע, מנהלת מקיף א' בבאר שבע גילה בלאיש, לגמלאות כשהיא בת 70. ל"שבע" נמסר, שהאירוע לא חלף כך סתם על פני צוות המוסד, התלמידים והוריהם, ואלו ארגנו לבלאיש מסיבת הפתעה "מהסרטים", שהתקיימה במקיף עצמו.

איש הנהגת ההורים העירונית (בראשות עו"ד רפי קיוויתי), מוטי גלר, שהמנהלת היוצאת הייתה המחנכת שלו בתיכון, סיפר: "היום היה יום, שייזכר כציון דרך; ההכנות למסיבת ההפתעה לגילה התנהלו כמו מבצע צבאי חשאי, שלא היה מבייש את 8200 או את מגמת הפרסית של המקיף. למסיבה הגיעו כלל המורים, צוות, משפחה ונציגות הנהגת ההורים. גילה, שכמובן לא ידעה דבר מהעניין, התרגשה מאוד, ואפילו הזילה דמעה. מכאן היא פוצחת בקריירת משחק בתיאטרון המרוקאי, ריקוד, שירה ובעצם מה לא. הרי, 70 הוא ה-50 החדש"…

צילום: בועז מאור

גלר, ששמע מבלאיש את המשפטים הבאים: "גלר, תעשה לי כבוד. אני הייתי המחנכת שלך (…) מישהו מדבר יחד איתי? אני מצלמת אתכם בשחור לבן" (כשכוונתה שהנוכחים יחייכו בזמן שהיא מצלמת אותם, כדי שהתמונות ייצאו צבעוניות…), השיב למחנכת שלו לשעבר: "גילה, סגרנו מעגל; בצעירותי, את היית המחנכת שלי, ולאחר מכן ילדיי הבוגרים למדו במקיף בניהולך. אימי הייתה אשת אשכולות, ואני משתדל ללכת בדרכה, ומירי ואני פעילים בהנהגת ההורים. את האור במגדלור, שמתווה את הכיוון, ובהחלט כיוונת בתבונה ודעת. אני שמח, שנפלה בחלקנו הזכות לפעול יחד למען ילדינו וכלל ילדי המקיף לאורך שנים, שנאמר את מורה לחיים".

צילום: בועז מאור

צילום: בועז מאור

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה