חדשות

צפו: שוד בסניף הדואר ב"ביג"

חדשות8 בינואר 2019    דקה אחת
1

החשוד בשוד נתפס ומפקד תחת באר שבע הגיע לסניף עם כתב אישום שהוגש נגדו

צפו: שוד בסניף הדואר ב"ביג"
מהשוד

נתפס חשוד בשוד סניף דואר במרכז "ביג" בבאר שבע, לפני כ-3 שבועות וכתב אישום הוגש בעניין.

ל"שבע" נמסר, שב-18.12 האחרון, סמוך ל-12:00, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אירוע שוד בסניף הדואר המדובר.

מתחקור של שוטרים שהגיעו למקום עלה, שלסניף נכנס רעול פנים, מסר לפקידה פתק עליו נרשם שמדובר בשוד מזוין, ודרש את הכסף שבקופה. לאחר שהכסף, בסך אלפי שקלים, נמסר לידיו, נמלט השודד מהמקום.

כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות, ונפתחה חקירה, שעם התקדמותה ותוך הסתייעות בכלים מתקדמים, נודעה זהותו של חשוד במעשה. ב-30.12, אותר ונעצר האיש, תושב תל שבע בן 45, ומעצרו הוארך מעת לעת. עם תום מלאכת החקירה הוגש כנגד החשוד כתב אישום ומעצרו הוארך.

בהמשך לפענוח המקרה והגשת כתב האישום, נפגשו ביום שלישי השבוע מפקד תחנת באר שבע, נצ"מ אפי שימן, צוות החקירה והפקידה שנשדדה. מפקד התחנה הגיש לנשדדת הנרגשת את כתב האישום לקול מחיאות כפיים וקריאות עידוד מאזרחים במקום.

נצ"ב אפי שימן (שני מימן) עם צוות החקירה בפגישה עם הנשדדת | צילום: דוברות המשטרה

במשטרה מדגישים: "משטרת ישראל פועלת כל העת למען ביטחון רכושו של האזרח ותוך חתירה להרחקה מהמרחב הציבורי של חשודים בעבירות פליליות. מעצרו של החשוד הינו פרי חקירה משטרתית נחושה, ומצטרף לרצף הצלחות בפענוח מעשי שוד, שאירעו באחרונה, בגזרת הערים באר שבע ונתיבות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה עם הכסף ?