חדשות

מענק להקמת מרכז יזמות חדש

חדשות7 בינואר 2019    2 דקות
0

אב"ג זכתה ב-6 מיליון שקלים מהמועצה להשכלה גבוהה, לצורך ייסוד Yazamut 360°

מענק להקמת מרכז יזמות חדש
פרופ' דניאל חיימוביץ. "אקו-סיסטם" | צילום: דני מכליס אב"ג

אוניברסיטת בן גוריון זכתה, בימים אלה, במענק של 6 מיליון שקלים מהמועצה להשכלה גבוהה (המל"ג) להקמת מרכז היזמות החדש Yazamut 360°. ל"שבע" נמסר, שהמרכז האוניברסיטאי יקיים פעילות ענפה במתחם חדש בלב הקמפוס. בראשו יעמדו פרופ' כרמל סופר (חבר סגל מהמחלקות לתעשייה וניהול ולפסיכולוגיה ובעברו יזם ואיש היי-טק במשך 25 שנים), ודנה גביש-פרידמן (מנהלת היזמות של אב"ג). יחד עימם יפעל צוות מיומן ובעל מוטיבציה רבה לקידום נושא היזמות, שייהנה מתמיכה מלאה של הנהלת האוניברסיטה.

מרכז היזמות והחדשנות באוניברסיטת בן גוריון הוא הלב הפועם של מהלך דינמי ארוך טווח, שישפיע בשנים הקרובות, על העצמת האקו-סיסטם המתפתח של אב"ג, שמקיף גופים אוניברסיטאיים רבים ופעילויות, המתמקדות בחדשנות. בין אלה נמצאים קרן "קקטוס" לתמיכה ביזמות סטודנטיאלית, המאיץ הטכנולוגי "Inno-Negev" ותוכניות היזמות הסטודנטיאליות של "פורום 20-80" במחלקה לתעשייה וניהול.

נשיא אב"ג, פרופ' דניאל חיימוביץ, מדגיש: "יזמות וחדשנות מדעית הם ממרכיבי ה-DNA של אוניברסיטת בן גוריון מראשית דרכה, בנוסף לפעילותה הענפה בתחום המעורבות החברתית באזור. בשנים האחרונות, התפתח אקו-סיסטם דינאמי סביב האוניברסיטה, הנמצאת בצומת של הזדמנויות בלתי מוגבלות. מטבע הדברים, מרכז היזמות החדש הוא אחד העוגנים המרכזיים שלנו. המענק של המל"ג יתרום ויסייע באופן משמעותי לקידום החזון שלנו בתחום זה".

ופרופ' סופר מסכם: "המרכז החדש, בשילוב חברת BGN Technologies, יפעל להעצמת שיתופי פעולה עם התעשייה והמגזר העסקי במגוון הכשרות, קורסים, אירועים ופעילויות בענייני יזמות, ויתממשק עם תכני הלימוד האקדמיים באב"ג. מהכשרות אלה ייהנו אלפי אנשים ממגוון תחומי עשייה ופעילות: סטודנטים, חוקרים, יזמים בנגב, ואף חיילי ועתודאי צה"ל, להם יוצעו קורסים והכשרות. הקמת המרכז כמקום מפגש מעצים וחשיפת קהלים רבים ככל האפשר להכשרות השונות בו יתנו כלים וכישורים בידי הסטודנטים והחוקרים לעשייה נרחבת ולחיבור לעולם העסקי. בנוסף, יביאו הפעילויות השונות להקמה של סטארט-אפים רבים בכל שנה, המבוססים על הידע, היכולות הנרחבות והמוטיבציה האדירה של הסטודנטים, החוקרים וכלל הציבור בנגב".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה