חדשות

אופקים מזנקת: בקרוב יחצה שטחה המוניציפלי את נחל אופקים

חדשות17 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

בפגישה עם אנשי רשות מקרקעי ישראל, נדונו מספר פרויקטים משמעותיים בעיר

אופקים מזנקת: בקרוב יחצה שטחה המוניציפלי את נחל אופקים
"השותפות המוצלחת שבנינו". הישיבה במשרדי רמ"י | צילום: דוברות עיריית אופקים

ראש עיריית אופקים איציק דנינו ונציגי העירייה נפגשו, באחרונה, עם בכירי רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) במשרדם שבירושלים, במטרה לקדם מספר פרויקטים במסגרת הסכם הגג העתידי לעיר.

ל"שבע" נמסר, שבקרוב יועבר קדם מימון במסגרת הסכם הגג בהיקף של כ-50 מיליון שקלים, שישמש לבניית מוסדות ציבור, תשתיות על ופרויקטים שעיקרם "ישן מול חדש". את עיריית אופקים ייצגו בישיבה מלבד דנינו, גזבר הרשות יאיר דהן ומ"מ מנכ"ל החברה הכלכלית אהרון אלקבץ, כאשר מצד רמ"י משתתפים מנהל אגף בכיר הנדסה ופיתוח יורי גמרמן, מנהל מרחב דרום ערן ראובני ואנשי המשרד.

הנוכחים דנו, בקידומה של השכונה החדשה "אופקים חדשים" (שהקמתה התאפשרה עם הגדלת שטחה המוניציפלי של אופקים בעוד 7000 דונם, שעליהם ייבנו 7,500 יחידות דיור חדשות בסטנדרטים גבוהים ומתקדמים), כך ששטח העיר יחצה את נחל אופקים לכיוון באר שבע, ובכך בעצם ייקבע גבול מוניציפלי חדש. הנוכחים החליטו, שבחודשים הקרובים תפורסם באמצעות רמ"י הודעה על שיווקן של 576 דירות חדשות נוספות.

במקביל, הוסכם שעם תחילת השנה האזרחית החדשה, יחלו עבודות הפיתוח בשכונת "חורשת נח", בה שווקו עד כה 750 יחידות דיור מתוך ה-1,000 המתוכננות. עוד הוחלט לקדם את פיתוח אזור התעשייה "שקד", ונקבעו הכללים מול הרשות, שלפיהם ישווק המקום. עד כה, נמסרו אישורים עקרוניים ל-61 מפעלים ב"שקד".

דנינו: "אין ספק שהשותפות המוצלחת שלנו עם צוותי רמ"י ומשרד האוצר, היא הנכונה ביותר עבור אופקים, ואנחנו ממשיכים לפעול כדי לממש את התקציבים, שיועדו לעיר במסגרת הפרויקטים והתוכניות שבנינו".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה