חדשות

כתבי אישום על הריגת חיילת במסיבת טבע

חדשות12 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

פרקליטות מחוז דרום הגישה, היום, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, אישומים נגד 2 מארגני מסיבת טבע לא חוקית שבעקבותיה נהרגה טוהר דוד ז"ל ונגד מוכר כרטיסים באירוע

כתבי אישום על הריגת חיילת במסיבת טבע
החורשה בה התקיימה מסיבת הטבע בשנה שעברה, בה החיילת מצאה את מותה | צילום ארכיון: דוברות המשטרה

הצדק בדרך: פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה, לפני זמן קצר, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד 3 נאשמים, בגין הריגתה של החיילת טוהר דוד ז"ל ב"מסיבת טבע", שהתקיימה לפני כשנה ושליש בדרום.

ל"שבע" נמסר, שלפי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אליזבט ברנר אברהם, הנאשמים ליאון בגיו (32) מאשלים ושלמה פשרל (38) מבת ים, ארגנו בלילה שבין ה-4 ל-5 באוגוסט 2017 מסיבה שכונתה "פסיכוזה", זאת ללא אישורים כדין מגורמי המשטרה וללא קבלת רישיון לקיום המסיבה מטעם המועצה המקומית בני שמעון, כאשר אילו היו פונים לקבלת הרישיון מטעמה, היו הנאשמים נדרשים, בין היתר, להוכיח למועצה, שכחלק מההכנות למסיבה, הם שכרו שירותי אמבולנס עם צוות רפואי מקצועי.

אלא שבגיו ופשרל כלל לא שכרו שירותי אמבולנס או צוות רפואי כלשהו, שיעמוד בכוננות במתחם המסיבה, ושיהיו ברשותו אמצעים להגשת עזרה רפואית מקצועית למי ממשתתפיה, למקרה שייקלע לאירוע של מצוקה רפואית. הנאשם ה-3, עמרי חיון (34) מערד, היה באותה עת סטודנט שנה ד' לרפואת שיניים, עבד במסיבה כמוכר כרטיסים ומצמיד צמידים מטעם 2 הנאשמים האחרים, וכלל לא הועסק בידיהם כגורם רפואי מקצועי מוסמך.

במהלך המסיבה, לקראת 6:00 בבוקר, התמוטטה טוהר דוד ברחבת הריקודים, ורק לקראת 10:30, כאשר מצבה הידרדר, פונתה דוד לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בשל מעשי הנאשמים או במחדלם, כל אחד לפי חלקו, כשהם מודעים לתוצאות האפשריות של מעשיהם, נגרם מותה של החיילת המנוחה.

הפרקליטות מייחסת בכתב האישום עבירת הריגה ל-3 הנאשמים. צוין בו, ש"הנאשמים 1 ו-2, בהיותם המארגנים של המסיבה, והנאשם 3, בהיותו מי שהציג את עצמו כבעל ידע רפואי, גרמו למותה של המנוחה ביודעם, שכתוצאה ממעשיהם ומחדליהם שלהלן הם צפויים לגרום למותה של המנוחה ובנוטלם סיכון בלתי סביר לגרימת תוצאה זו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה