חדשות

באר שבע: שודד בעלת דוכן הפיס נתפס

חדשות12 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

שוטרי היחידה ללחימה בפשיעה בתחנת באר שבע לכדו שני תושבים משגב שלום, החשודים במעורבות בעניין, ונגד אחד מהם יוגש כתב אישום

באר שבע: שודד בעלת דוכן הפיס נתפס
דוכן מפעל פיס | צילום אילוסטרציה: אדי ישראל, מעריב

כחודש לאחר השוד האלים של בעלת דוכן פיס מבירת הנגב, הודיעה משטרת מרחב הנגב על כוונתה להגיש כתב אישום נגד אחד משני החשודים במעורבות באירוע הלא פשוט, שניהם תושבי שגב שלום.

ל"שבע" נמסר, שב-5.11 סמוך ל-21:30, התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אישה מבוגרת, שנשדדה בכניסה לבניין בו היא גרה בבאר שבע, בידי גבר זר, תוך נקיטת אלימות. נהג מונית, שהוביל את המתלוננת לביתה, שמע את זעקותיה, ראה חשוד רעול פנים נמלט לתוך רכב, והועבר דיווח למשטרה על הימלטות החשודים ברכבם.

עם קבלת הדיווח, הובילו פעולות מהירות של שוטרים לחשד בדבר זהות המבצע. במקביל, מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עלה, שגבר זר רעול פנים תקף באלימות את המתלוננת, לאחר ששבה בסופו של יום עבודתה עם פדיון מפעל הפיס בדוכן אותו היא מפעילה, שדד אותה, ונמלט ברכב. המתלוננת נזקקה לטיפול רפואי, ופונתה לבית החולים "סורוקה".

נפתחה חקירה, נאספו ממצאים, ובתום פעולות מורכבות עלה חשד נגד מעורבים בביצוע המעשה. עם התפתחות החקירה, נעצרו שני חשודים תושבי שגב שלום בני 20 ו-45, ומעצרם הוארך מעת לעת. בחיפוש בביתו של בן ה-45 אותר ונתפס סכום כסף. בהמשך, שוחרר החשוד בן ה-20, ונגד השני הוגשה אתמול (שלישי) הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

במשטרה מדגישים: "משטרת ישראל רואה בחומרה אירועי אלימות, ופועלת לאיתור ומעצר חשודים בפגיעה במרקם החיים התקין והביטחון האישי במרחב הפרטי והציבורי, ובפרט בכל האמור בעבירות נגד האוכלוסייה המבוגרת".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה