חדשות

באר שבע: הולך רגל נהרג בתאונה מתחילת השנה

חדשות9 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

לפי נתוני "אור ירוק", נפצעו בתאונות דרכים בבירת הנגב עד ספטמבר, 9 הולכי רגל באורח קשה ועוד 25 קל

באר שבע: הולך רגל נהרג בתאונה מתחילת השנה
מסוכן. הולך רגל | צילום אילוסטרציה: עמותת "אור ירוק"

הרוג אחד, 9 פצועים קשה ו-25 פצועים. אלו הנתונים של 35 הולכי הרגל, שנפגעו בתאונות דרכים בבאר שבע מינואר עד ספטמבר השנה. ל"שבע" נמסר, שלפי עמותת "אור ירוק", נהרגים בתאונות מדי שבוע במדינה כמעט שני הולכי רגל.

מתחילת 2018 עד ספטמבר, נפגעו בתאונות דרכים בארץ 2,169 הולכי רגל, רובם המוחלט (2,066) בתחום העירוני, כאשר 64 הולכי רגל נהרגו, ו-48 מהם מצאו את מותם בתאונות דרכים בתחום העירוני. ב-10 השנים האחרונות (2008 – 2017) נפגעו בתאונות יותר מ-32 אלף הולכי רגל, 1,138 נהרגו ו-5,736 נפצעו באורח קשה.

מנכ"ל העמותה ארז קיטה: "הולכי הרגל נמצאים בסיכון גבוה להיפגע באופן קשה בתאונת דרכים, מאחר שהם אינם מוגנים בשום אמצעי בטיחות כאשר הם חוצים כביש. צמצום מהירות נסיעת כלי הרכב הוא רכיב קריטי בכל הקשור לעוצמת הפגיעה בהולך הרגל, ופגיעה במהירות גבוהה ברוב מקרים תהיה קטלנית. על משרד התחבורה והבטיחות בדרכים להתחשב בבטיחותם של הולכי הרגל, ולחייב את ראשי העיריות להוסיף אמצעים לריסון מהירות נסיעת כלי הרכב, כמו פסי האטה לפני מעברי החצייה המסוכנים, ובמיוחד במקומות בהם ישנם קשישים וילדים רבים. פס האטה, אמצעי פשוט וזול שיכול להציל את חייו של הולך הרגל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה