חדשות

אין, אין, אין מסיבה

חדשות6 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

בית המשפט העליון קיבל את ערעור הפרקליטות ואסר על קיום מסיבת טבע אשר הייתה אמורה להתקיים מחר במתחם המרחצאות עין גדי, זאת בעקבות מידע מודיעיני ממנו עולה כי במהלך המסיבה צפוי היה להתקיים סחר משמעותי בסמים

אין, אין, אין מסיבה
מסיבת טבע | צילום אילוסטרציה: אדי ישראל, מעריב

עניינו של הערעור בהחלטה של משטרת ישראל שלא לאשר קיום מסיבת ריקודים תחת כיפת השמיים במתחם מרחצאות עין גדי בין התאריכים 7-8.12.18.

נגד החלטה זו הגישו מארגני המסיבה עתירה לבית המשפט לעניינים מנהליים בב"ש, במסגרתה עתרו לביטול החלטת המשטרה ולקיום המסיבה בתאריכים האמורים. בית המשפט לעניינים מנהליים קיבל את העתירה וקבע כי באפשרות המארגנים לקיים את המסיבה, בכפוף לקיומם של תנאים מסוימים.

על החלטה זו הגישה המדינה ערעור לבית המשפט העליון (בשבתו כבית המשפט לערעורים מנהליים) במסגרתו נטען כי לא היה מקום להתערב בשיקול דעתה המקצועי של המשטרה שלא לאפשר את קיום המסיבה. בהודעת הערעור צוין, כי "ההחלטה התקבלה לאור הערכת גורמי המקצוע, המבוססת על חומר מודיעיני משמעותי, אשר ממנו עולה כי במסיבה צפוי להתקיים סחר בסמים בהיקפים גדולים ע"י מספר רב של סוחרי סמים".

החורשה בה התקיימה מסיבת טבע בשנה שעברה, בה נערה מצאה את מותה | צילום ארכיון: דוברות המשטרה

לאור זאת, עמדה המדינה על כך כי לא ניתן לאשר את עריכת המסיבה, וזאת בשל חשש ממשי לשלום הציבור ונוכח הפעילות הפלילית החמורה הצפויה להתקיים בה. בית המשפט העליון כאמור קיבל את עמדת המדינה והחליט שלא להתיר את קיום המסיבה.

בפסק הדין צוין כי: ״תישאר על כנה החלטת הגורם המוסמך במשטרת ישראל שלא ליתן אישור לעריכת המסיבה בימים 2018.12.8-7 במרחצאות עין גדי. זאת, לאור החשש הממשי לשלום הציבור, נוכח מידע מודיעיני משמעותי ממנו עולה כי במהלך המסיבה צפוי להתקיים סחר משמעותי בסמים".

התיק נוהל בבית המשפט המחוזי ע"י יעקב חמו מפרקליטות מחוז דרום (אזרחי). בבית המשפט העליון יצגו את המדינה עוה"ד שוש שמואלי ולירון הופפלד ממחלקת בג"צים בפרקליטות המדינה.

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה