חדשות

ניסן יעביר את התקציב לפני חלוקת התפקידים במועצה

חדשות6 בדצמבר 2018    3 דקות
0

ראש מועצת להבים הנבחר יוסי ניסן, מעדיף להתמקד תחילה בקבלת ההחלטה הכלכלית החשובה, ונערך לקדנציה מאתגרת...

ניסן יעביר את התקציב לפני חלוקת התפקידים במועצה
יוסי ניסן. צילום: יח"צ

"אני מעוניין להעביר את התקציב, בטרם ניגש לחלוקת התפקידים במועצה". כך אומר ל"שבע" ראש מועצת להבים הנבחר יוסי ניסן, פחות משבוע לאחר שהחל באופן רשמי למלא את תפקידו כראש המועצה.

לדברי ניסן, המכהן כראש מועצת להבים מיום שלישי שעבר, "משיחותיי עם חברי המועצה אני מתרשם, שהם מגלים אחריות ושיתוף פעולה, ומעוניינים לסייע לי להצליח להביא את היישוב למקום טוב יותר, ולעסוק בעשייה מקדמת, מעשירה ופורייה. ערכתי שיחות עם מרבית ראשי המחלקות, ואני סמוך ובטוח שהעובדים כולם יירתמו למען המשימה החשובה, והיא שיפור רמת החיים בלהבים, תוך הקפדה על מתן שירות ברמה גבוהה, פיתוח ועשייה".

ביום חמישי שעבר, נשא ראש מועצת להבים החדש דברים, בישיבת המועצה הראשונה של הקדנציה, שהתקיימה בין היתר, בנוכחות קודמו בתפקיד אלי לוי, שזכה ממנו לתודות ולהצלחה בהמשך דרכו. ניסן אמר: "אני גאה ונרגש לפתוח את הישיבה הראשונה לקדנציה זו, כראש מועצת להבים וכראש הסיעה הגדולה במועצה. לצידי חברי המועצה הנבחרים, נציגי הסיעות השונות, שנבחרו גם הם במערכת בחירות, שלעתים הייתה סוערת, אך גם הוגנת ומכבדת. הוכחנו שניהול קמפיין חיובי, אחראי ומכבד נוגע ומחבר את לבבות האנשים, ובסופו של דבר מנצח. מוטלת עלינו החובה כנבחרי ציבור להתעלות מעל הפערים והמחלוקות, להישאר ענייניים, ולפעול לטובת להבים ותושביה, בגישה חיובית ומקדמת. תודה לתושבי להבים על האמון והמנדט שניתן לנו, ועל האחריות שהופקדה בידינו, לפעול לקידום האינטרסים של כלל הציבור ביישוב. אני מאמין שזוהי שליחות חשובה וזכות גדולה מאין כמוה, וסמוך ובטוח שכל חברי המועצה היושבים כאן היום יבצעו את השליחות הזו בנאמנות ובאמונה, ואני מאחל לכל אחד ואחת מכם, חברי מועצת להבים, הצלחה רבה".

בנימה אישית, הוסיף: "להיות משרת ציבור זו משימה מאתגרת, תובענית, מורכבת ומחייבת. כראש מועצה, אני מרגיש את מלוא כובד האחריות, המונחת על כתפיי. חשוב לי לומר, שאני מודע לגודלה של האחריות הזו, שאני לוקח על עצמי אחרי 15 שנות עשייה ציבורית, למידה, התמדה, צבירת ניסיון והכנה. צר לי שאבי מורי לא זכה לראות אותי ביום מרגש זה, אך אין בליבי ספק, ששני הוריי שמחים ומשגיחים מלמעלה. יחד עם זאת, אני בטוח שיש דברים חדשים שאתקל בהם לראשונה, התנסויות חדשות ואתגרים חדשים. אני נכון לכל התנסות כזו ולכל אתגר, ומאמין שאצלח אותם, בזכות הערכים המרכזיים, שאני מביא איתי לתפקיד. הציבור בחר בי וברשימתי בזכות העקרונות ותוכניות הפעולה, שהצגנו במהלך הקמפיין. אני נחוש להוציא לפועל ולשפר את כל מה שהבטחתי בתחומי החינוך, הביטחון האישי, צביון היישוב, הקהילה, הנוער, הגיל השלישי, המינהל התקין והשירות לתושב. חברי סיעתי, שותפיי לדרך, עובדי המועצה ותושבי להבים, כולם, הם בבחינת השותפים שלי בדרך למימוש כל התוכניות בכל התחומים. נכונה לנו עבודה קשה ומורכבת, אבל כשהדרך והחזון ברורים לציבור הבוחרים, הכל אפשרי".

והוא סיכם: "כפי שאמרתי בכל הזדמנות אפשרית, אומר גם כאן: אני מאמין גדול בשקיפות, במדיניות של דלת פתוחה ובשיתוף הציבור. אני רואה בעובדי המועצה חוליה חשובה והכרחית, המקשרת בין התושבים לבין הנהלת המועצה. חשוב לי להכיר את כל בעלי התפקידים, בכל הדרגים, להקשיב, ללמוד ולקבל מהם שיקוף של הממשק בין המועצה לתושבים. לכולנו יש מטרה משותפת, והיא להביא לשביעות רצון גבוהה של תושבי להבים מהשירות שלנו. מהיכרותי את עובדי המועצה עד כה, אני בטוח שנצליח בכך. בהמשך לשקיפות ולשיתוף הציבור, אני רוצה להדגיש שאני מתכנן להיות ראש מועצה קשוב, שדלתו פתוחה בפני כל תושבת ותושב, ללא יוצא מן הכלל. מערכת הבחירות מאחורינו, ואני מבקש להדגיש שאני ראש המועצה של כולם, גם של אלה שלא בחרו בי. אני רוצה לסכם בתודה על האמון שלכם בי, ברשימה שלי, בדרכי ובחזון שלי. אני מבטיח לעבוד במרץ, כדי להצדיק את האמון שניתן לי, ולהפוך את להבים ליישוב המוביל בכל תחומי החיים. תודה"!

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה