חדשות

מדרכה עם מסר

חדשות4 בדצמבר 2018    דקה אחת
0

עיריית באר שבע הטביעה, באחרונה, משפטי בטיחות שונים בסמוך לצמתים עם מעברי חצייה

מדרכה עם מסר
מדרכה "מסבירה". המיזם החדש | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

בשבועות האחרונים, החלה עיריית באר שבע בפרסום מסרי בטיחות בסמוך למעברי חצייה ברחבי העיר, בעיקר בקרבת מוסדות חינוך. ל"שבע" נמסר, שמטרת המסרים היא עידוד חצייה בטוחה וזהירה בקרב הולכי רגל, עם סימון בולט לילדים.

המיזם, המשותף לעירייה (באמצעות המטה העירוני לבטיחות בדרכים ומינהל החינוך) ולרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, הוא חלק מקמפיין הסברתי, שמתמקד בהולכי הרגל, ומפנה את תשומת הלב לפוטנציאל הפגיעות הגבוה של הולכי רגל, בעיקר בסביבת מוסדות חינוך, ומכאן יוצא בקריאה כפולה, להולך הרגל ולנהג, הנדרש למתן זכות קדימה להולך הרגל. המטרה כאמור, היא להגביר את הבטיחות בקרב הולכי הרגל והנהגים, ולמנוע התפרצות לכביש וחצייה תוך היסח הדעת.

המדרכות הצבועות בצבעים בולטים עם מסרים ברורים לבטיחות בחציית הכביש, סומנו בחומרים ירוקים ליד מעברי חצייה, שמצויים בקרבת מוסדות חינוך, והן ישמשו את התלמידים וכן את העוברים והשבים. במסרים נכתב: "אל תתפרץ לכביש", "תסתכל לנהג בעיניים" ו"נלחמים על החיים".

יש לציין,שבנוסף לפעילות זו, תוגבר השנה מערך מעברי החצייה הבטוחה בסמוך לבתי הספר, שמטרתם לסייע לתלמידים בגילאי בית ספר יסודי לחצות את הכביש בביטחה בדרכם לבית הספר. מעברי החצייה משמשים ככוח עזר נוסף למשמרות הזה"ב בשעות הבוקר והצהריים.

מנהל מטה הבטיחות העירוני, יעקב אילוז: "בחרנו להטביע את המסר במקום, בו עומד הולך הרגל לפני חצייתו. באמצעות ההטבעה הצבעונית, המדרכה למעשה 'מסבירה' לחוצה כיצד לחצות, ומזכירה לו להרגיש את הכביש. עליו לעצור, להתבונן היטב סביב, ורק אחרי שהוא בטוח שהכביש פנוי, לחצות בצורה זהירה. מדובר בנדבך נוסף לפעולות הסברה וחינוך רבות להעלאת המודעות והטמעת העקרונות לבטיחות בדרכים. זהו נושא, שהחינוך לו נוכח בכל הרבדים; מגני הילדים, בתי הספר היסודיים, החטיבות והתיכונים ועד למועדוני גיל הזהב".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה