חדשות

מיתר: שמעון או שמעון?

חדשות12 בנובמבר 2018    4 דקות
1

"כל מה שהיה קודם, לא רלוונטי": שמו הפרטי של ראש מועצת מיתר הבא ידוע, השאלה היא מה יהיה שם משפחתו...

מיתר: שמעון או שמעון?
שמעון פרץ: "פסגות חדשות". שמעון מזוז. "מי שהכי טוב" | צילומים: ראובן קפוצ'ינסקי ותומר וקנין

גם במיתר מגיע המתח לשיאו, כמה שעות לפני הסיבוב השני בבחירות לראשות המועצה, שבו יתמודדו שניים, הנושאים אותו שם פרטי: שמעון פרץ שזכה במספר הקולות הגבוה ביותר בסיבוב הראשון (אולם, לא מספיק בשביל לזכות בבחירות בסיבוב אחד…) ושמעון מזוז שהגיע על הקשקש לסיבוב השני (בהפרש של שני קולות בלבד…).

פחות מ-24 שעות לפני ההכרעה, בחר פרץ לפתוח את דברי הסיכום שלו לבחירות במיתר דווקא בענייני היום: "אתחיל במה שכולם כבר יודעים; המאבק הבלתי מתפשר על הביטחון של כולנו ועל הארץ שלנו גבה קורבן נוסף, קצין בכיר, קצין ביחידה מובחרת. תנחומים למשפחה, ומלה אחת 'רעות' היא זו המחברת את כולנו. יהי זכרו ברוך".

והוא ממשיך: "יממה לפני הבחירות החוזרות במיתר, אני מודה על ההזדמנות והזכות, שניתנו לי בעקבות תוצאות הסיבוב הראשון, במהלכן זכיתי לתמיכה של 1,864 תושבים, כמעט פי שתיים מכל המועמדים האחרים. אני מודה על הזכות לפגוש ולהכיר אלפי תושבים מקרוב ובאופן אישי. במהלך המסע המופלא שלנו, היה ברור שתושבי מיתר וכרמית צמאים לשינוי ולדמוקרטיה אמיתית. האמירה הנחרצת של הבוחרים, כפי שבאה לידי ביטוי בסיבוב הבחירות הראשון, גרמה לרבים נוספים להצטרף אלינו, כי גם הם מאסו בפוליטיקה מוניציפלית מהזן הישן. ההצטרפות והתמיכה שלהם מעידה על הבעת תמיכה בעקרונות שמנחים אותנו: מינהל תקין, שקיפות, שיתוף התושבים בבניית החזון הקהילתי. הם שחיזקו אותי וסייעו לי לקבל את ההחלטה להתמודד על ראשות מועצת מיתר, כי זו הדרך הנכונה ליישוב קהילתי כמו שלנו; משלבים ידיים ועובדים ביחד למען המטרות המשותפות לכולנו".

בוחרים במיתר | צילום ארכיון: "שבע"

פרץ הדגיש: "המסע המופלא הזה, שעשינו יחד חבריי ואני, יסתיים ב-22:00. ומכיוון שתושבי מיתר הביעו באופן ברור מי המועמד המועדף לראשות המועצה, ומיהם החברים שהם רוצים במועצה שלנו, אני מתחייב כאן, שאני מתכוון לעבוד עם כולם, ולהוביל את מיתר ביחד למקום, שיעשה טוב לכולם. אני מודע לעובדה, שהעקרונות שלנו אולי מטרידים אחרים, אבל אין תחליף למינהל תקין ושקיפות. החובה המוטלת עליי היא לאחד ולחבר את כל תושבי מיתר וכרמית, והדרך לעשות את זה היא בשילוב ידיים. שילוב כוחות. ביחד! רק אם נשתף את כל התושבים בהחלטות, ואם נלמד מהניסיון של אחרים, רק כך נביא הישגים ליישוב שלנו. ואני משוכנע שכל עוד אנחנו פועלים ביחד, כשכולם מושיטים יד למען המטרות המשותפות לכולנו, נצליח להוביל את מיתר לפסגות חדשות".

והוא סיכם: "נוכח ההסכמים, שנרקמו יום למחרת היוודע תוצאות הבחירות, חשוב לי להבהיר את עמדתי; ראש מועצה לא יכול להיות נתון ללחצים, או להיות כפוף למחויבויות מכל סוג שהוא. המחויבות של ראש מועצה היא לתושבים וליישוב בלבד. ולכן, יום למחרת הבחירות, אני מתכוון להזמין את כל חברי המועצה הנבחרים, ולשתף אותם בהרכבת מועצה רחבה, כי זה צו השעה! האתגרים המונחים לפתחנו הם רבים, ורק אחדות והתגייסות לטובת היישוב יובילו לפיתוח מיתר וכרמית למקום, לו ראויים התושבים הנפלאים שלנו. אני קורא לכל תושבי מיתר וכרמית, בואו להצביע, וקחו חלק בעיצוב העתיד של מיתר ושל כרמית, כי ביחד אנו חזקים יותר".

לעומתו, בוחר מזוז להדגיש, שהכל פתוח, ובכלל לא חשוב כמה מצביעים היו לך בסיבוב הראשון: "למעשה, מתמודדים שני מועמדים, אחד מול השני, וכל מה שהיה קודם, לא רלוונטי, כי נניח שהיינו 3 מתמודדים מנישה אחת ומתמודד אחר מנישה אחרת, עכשיו אתה טורף את כל הקלפים, ואתה מתחיל מחדש, כמו כחלון (סימה, שהפסידה לפיני בדש בסיבוב הראשון – י.ס.ד) מול פיני בעומר או במקומות שהיו שני מתמודדים, וזה שני מחנות, ונראה; מי שהטוב ביותר ינצח. אתה מתחיל מאפס. אתה עושה פריש מיש, מתחיל הכל מחדש. אז, אין שום משמעות למה שהיה קודם. אני התחלתי לרוץ חודשיים לפני, בחגים לדעתי, בספטמבר התחלתי. הרבה מאוד מהמצביעים לפרץ היו נגד אבנר (בן גרא, ראש המועצה המפסיד – י.ס.ד), וכבר גיבשו דעה. היום, הכל פתוח. בחרו בשמעון פרץ, כי אותי לא הכירו".

והוא מוסיף: "ממש עד יום הבחירות, היו הרבה מאוד תושבים שלא הכירו אותי, ולא הספקתי להגיע אליהם בחוגי בית. נתנו לי אורכה של עוד שבועיים, והגעתי לעוד הרבה תושבים. אגב, היה לי חוג בית מצולם עם פיני בדש, עם 4,000 צפיות, וגם שר האוצר הגיע לפה, כדי לתמוך בי. אז, בשבועיים האלה נחשפתי לעוד הרבה מאוד אנשים, חשפתי את הקשרים שיש לי, והיום הכל פתוח. מי שהכי טוב, ינצח".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פרץ מקווה שתבחר כי למזוז אגנדה חלשה ומוחלשת .כאחד שאיחד את כל המפסידים כנקמה לא מגיע לשבת בכסא.