חדשות

להבים: יוסי או כפיר?

חדשות12 בנובמבר 2018    3 דקות
0

האם יצליח סופסוף חבר המועצה הוותיק לזכות בראשות מועצת להבים או שמא המועמד החדש יירש את אלי לוי?

להבים: יוסי או כפיר?
סיבוב שני. מימון וניסן | צילום: ראובן קפוצ'ינסקי ויח"צ

יממה לפני יציאתו לדרך של הסיבוב השני בבחירות על ראשות מועצת להבים, המתח בשיאו, ושני המועמדים מפגינים ביטחון בניצחונם. חבר המועצה זה כ-15 שנה, יוסי ניסן, שהגיע ראשון בבחירות על ראשות מועצת להבים לפני כשבועיים, משוכנע בניצחונו בסיבוב השני, מחר (שלישי), מתכנן להשלים את המשימה, ואף להגיע לניצחון חד משמעי וברור. 24 שעות לפני פתיחת הקלפיות, פרסם ניסן (שזכה השבוע, לתמיכת המועמד לשעבר עו"ד קובי נודלמן וחבר המועצה לשעבר נסים פרץ, שנמנה על תומכי עו"ד נודלמן בסיבוב הראשון) סרטון קריאה לתושבי להבים, "להשקיע עוד מאמץ קטן, ולהביא לניצחון גדול".

 

לדבריו, "בשבועיים האחרונים, מאז הניצחון בסיבוב הראשון, הקפדתי לדבוק בקמפיין הנקי שלי, ולא להיגרר למקומות הנמוכים והלא מכובדים, אליהם ניסו לגרור אותי. גם ביום האחרון לפני הבחירות, אני בוחר שלא להגיב להתגרויות של הצד השני, ולשים דגש על האחדות ושיתוף הפעולה העתידי עם הכוחות החיוביים ביישוב. אני גאה בתמיכה של קובי נודלמן במועמדות שלי, המשלים את הסחף הקיים ביישוב. אני מאמין, שבמהלך הזמן, נשתף פעולה ונעבוד גם עם חברי המועצה הנוספים, רונית דמרי-עייאש שכבר הוכיחה את עצמה כחברת מועצה דומיננטית ושלומי שטרית שגם אצלו טובת היישוב נמצאת מעבר לכל שיקול".

תמיכה ממועמד שלא עלה לסיבוב השני. משמאל ניסן, חבר המועצה לשעבר ניסים פרץ ועו"ד נודלמן | צילום: פרטי

ואילו המועמד השני במרוץ, איש העסקים כפיר מימון, שהשבוע הצהיר ראש מועצת להבים היוצא אלי לוי, על תמיכה בו, "מתרגש לקראת הבחירה מחר. רגע קריטי בחיי היישוב להבים – זה עכשיו או לעולם לא. להבים ישוב נפלא, אני אוהב אותו ואת תושביו, כאן אני ושני בחרנו לגדל את ארבעת ילדינו. פעלתי בקהילה שנים לטובת הילדים והנוער, ועכשיו החלטתי להתמסר לטובת הקהילה כולה. אני עושה זאת מתוך תחושת שליחות אדירה ואמונה עמוקה

תמיכה מראש המועצה היוצא. כפיר מימון | צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

בלהבים מצוינת. זה מדהים בעיניי, התמיכה האדירה שזכיתי אני וסיעתי; התמודדנו מול מועמדים טובים וראויים, וזכינו להיות בין השניים, שעולים לסיבוב השני. זכינו לתמיכה משכנעת בתקופה קצרה של כמה חודשים, בהשוואה למועמד השני, שמתמודד כבר בפעם הרביעית למועצה בלהבים. זה לא מובן מאליו, התמיכה הגדולה, ואני מודה מקרב לב לתושבי להבים, שנתנו בי אמון".

והוא מוסיף: "אלי לוי סיים 18 שנות כהונה כראש המועצה, ולהבים ניצבת בפני החלטה קריטית: האתגרים מורכבים ורבים, ונדרש איש של חזון ועשייה. אני מביא איתי הישגים והצלחות מוכחות מהעולם העסקי, ניסיון ניהול של עשרות עובדים ותקציבים גדולים, יזמות וחדשנות, ניסיון בניהול כספים ופיתוח כלכלי. שואלים אותי מה לגבי ניסיון מוניציפלי, ואני אומר – מי שלא היה ראש מועצה, הוא בבחינת חסר ניסיון. מה נדרש מראש מועצה? איש חזון שיודע לראות למרחוק, מנכ"ל טוב שיודע לרתום אנשים טובים ולנהל בצורה יעילה, יזם שיודע להרים דברים מאפס ולעשות שינויים משמעותיים ואיש קהילה, ואני ביצעתי את כל אלה בחיי בהצלחה רבה. ניסיון במועצה הוא לא ערובה להצלחה כראש מועצה; אני לא הראשון ולא האחרון, שיגיע מחוץ למערכת, ויהיה ראש מועצה מצוין – הדוגמאות הן רבות".

ומימון מסכם: "להבים רוצה מנהיגות חדשה, כזאת שממוקדת בעשייה, ועומדת מאחורי המלה שלה. לסיום, אני מבקש את תמיכתכם, תושבי להבים היקרים; אני מוכן ומזומן להפשיל שרוולים, ולהתחיל לעבוד בתשוקה ובמרץ עבורכם, עבור להבים היקרה והאהובה שלנו. ביום שלישי, אנחנו הולכים לעשות את זה ביחד".

אלי לוי. תומך במימון | צילום: סטודיו קווים

 

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה