חדשות

אות מפעל חיים למשה אביסרור

חדשות12 בנובמבר 2018    2 דקות
0

הקבלן הבאר שבעי האגדי עוטר בידי שרים ומכובדים אחרים, על פועלו ותרומתו לענף הנדל"ן בעשרות השנים האחרונות

אות מפעל חיים למשה אביסרור
משה אביסרור מקבל אות מפעל חיים. | צילום: יח"צ

נשיא ומייסד חברת הנדל"ן הידועה "אביסרור משה ובניו", משה אביסרור, קיבל באחרונה, במסגרת פסגת הנדל"ן, אות מפעל חיים על פועלו ותרומתו לענף הנדל"ן, זה יותר מ-40 שנה. בנימוקי ועדת הבחירה צוין, ש"אביסרור הוא אחד מעמודי התווך בהגשמת חזון המדינה לבניין ויישוב הארץ, ותרם רבות לפיתוח ובניית מדינת ישראל".

הפרס ניתן לו במעמד שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, שרת המשפטים איילת שקד, שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ, שר הכלכלה אלי כהן, ראשי ערים, בניו המנהלים (אלי, ג'קי ויורם) ומאות בכירים ומכובדים מענף הנדל"ן.

"אביסרור משה ובניו" היא חברת בנייה יזמית, מתכננת ומבצעת מהוותיקות והיציבות בענף הבנייה בישראל, הפועלת בתחום המגורים והמסחר כאחד, בפריסה ארצית. החברה בבעלות פרטית, הוקמה ב-1978 בידי משה אביסרור, המשמש כיום כנשיא החברה, ובניו מכהנים בתפקידים שונים בהנהלתה הבכירה. כחברה משכנת, מסווגת "אביסרור משה ובניו" בדירוג סיווג בלתי מוגבל (דירוג ג'), ובנוסף להיותה חברה קבלנית, היא גם רשומה לביצוע עבודות ממשלתיות ועבודות תשתית ופיתוח.

מנכ"ל חברת "אביסרור משה ובניו", אלי אביסרור: "אנו מודים וגאים על הפרס המכובד, שהוענק לאבינו על מפעל חייו, המציין את הדרך הארוכה שעשה, עוד בהיותו נער צעיר בתחילת דרכו ועד היום, בעודו ממשיך לכהן כנשיא החברה, ולהיות שותף פעיל בהחלטות מכריעות להצעדת החברה למחוזות חדשים ולפרויקטים נרחבים, הן במסגרת המגורים, 'מחיר למשתכן', מסחר ועוד".

סמנכ"ל השיווק של החברה, יורם אביסרור, הוסיף: "האהבה והתשוקה לענף הנדל"ן הוטבעו בנו עוד מינקות, זאת הודות לפועלו של אבינו, שחי ונשם נדל"ן 24 שעות ביממה. את מלוא מרצו ופועלו הוא השקיע בענף הבנייה, תוך שמירה על מקצוענות וחתירה למצוינות, וממשיך גם כיום, לצד פעילות ענפה לתרומה לקהילה".

סמנכ"ל "אביסרור משה ובניו", ג'קי אביסרור, סיכם: "השקעתו הרבה של אבא בלימוד אינסופי והתחדשות טכנולוגית לאורך השנים, לצד שימת הדגש לנושא חשוב זה גם כיום, מהוות אחת מאבני היסוד של החברה, המציגה את חוד החנית הטכנולוגית. כל אלה הובילו את 'אביסרור משה ובניו' לפעול הן בתחומי המגורים והמסחר והן בביצוע פיתוח עבודות תשתית מובילות לגופי ממשלה, וימשיכו להובילה בעתיד".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה