חדשות

נפרדים מהגנן המיתולוגי

חדשות12 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

לאחר כמעט 30 שנה של עבודה מסורה, נפרדת אולפנת אמי"ת אוריה (ע"ש דייקמן) בבאר שבע מהרב מכלוף שריקי

נפרדים מהגנן המיתולוגי
המנהל לשעבר והגנן הפורש. בנסון והרב שריקי | צילום: "אוריה"

אחרי 27 שנה של עבודה מסורה, נפרדת אולפנת אמי"ת אוריה (ע"ש דייקמן) בבאר שבע מהגנן המיתולוגי שלה, הרב מכלוף שריקי. ל"שבע" נמסר, שהרב שריקי היה מוכר כגנן מסור, המקדים כל בוקר את כל עובדי בית החינוך. במשך השנים, הוא טיפח גינה מפוארת באולפנה, הכוללת עצי פרי, עצי דקל, ורדים ודשא ירוק ואמיתי, להנאת התלמידות.

שריקי היה ידוע גם בברכותיו לכלל קהילת בית החינוך, ונהג לברך דרך קבע ומכל הלב את המורות והתלמידות להצלחה בחיים, בהוראה ובמבחנים. לקראת פרישתו, נערכה לרב מסיבת פרידה מרגשת. המפקחים דוד חתואל ומוטי וקנין, וראש האולפנה הקודם מיכאל בנסון, כיבדו את שריקי בנוכחותם, לצד תלמידות וצוות החינוך וההוראה באולפנה. גם בוגרות ומורות, שכבר פרשו לגמלאות, חשו צורך להגיע ולברך אותו.

נציגות מצוות החינוך והתלמידות הודו לרב, ובירכו אותו בהמשך דרכו, וכמנהגו בקודש זכו אף הן לשפע ברכות בחזרה. בנסון סיפר, שכל בוקר, לפני תחילת העבודה, הוא היה פותח את היום בדבר תורה וכוס תה עם שריקי, שתמיד היווה עבורו כתובת להתייעצות ולפיתרון בעיות. לפני שהודה בהתרגשות לכל הנוכחים, והזמין את כולם להמשיך להתקשר אליו לנייד האישי, כדי לקבל ברכות, הוענקו לרב מדליה עם הכיתוב "הרב מכלוף גנן מספר 1" וחנוכייה מהודרת, המרמזת על שמן זית ז"ך – 27 כמניין שנות עבודתו של שריקי באולפנה.

ראש אולפנת אמי"ת אוריה, נעה הכהן: "הרב מכלוף היה חלק בלתי נפרד מצוות החינוך באולפנה; דמותו המיוחדת והערכית ליוותה את התלמידות לאורך שנות לימודיהן, ונשארה חקוקה בליבן כסמל של אמונה ומסירות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה