חדשות

משטרה בדרכים

חדשות12 בנובמבר 2018    2 דקות
0

בפעילות משותפת לשוטרי אגף התנועה והמחוז הדרומי, נרשמו יותר מ-100 דוחות על עבירות תעבורה שונות, כולל הורדת רכב ורוכב אופנוע בלתי חוקי מהכביש

משטרה בדרכים
פעילות מתמשכת. תיעוד הפעילות | צילום: דוברות המשטרה

נמשך המאבק בעברייני כביש בנגב: אתמול (ראשון) בשעות הבוקר המוקדמות, נפרסו עשרות שוטרים וניידות מאגף התנועה והמחוז הדרומי לאורך הצירים, המובילים לאזור הדרום ומחוז ש"י (יהודה ושומרון) של המשטרה, תוך מיקוד האכיפה וריכוז מאמץ הכוחות בכבישים 90, 1 ו-30.

ל"שבע" נמסר, שבמהלך הפעילות המוגברת (בה שילבו שוטרי התנועה והמחוז אכיפה באמצעות רחפנים, מצלמות טקטיות, מד מהירות לייזר ממל"ז ואמצעים נוספים, המאפשרים תיעוד וזיהוי של עבירות תנועה), נרשמו יותר מ-200 דוחות תנועה. בין היתר, בוצעה הורדה מהכביש ואיסור שימוש ל-15 כלי רכב, בגין ליקויים בטיחותיים ועבירות נוספות. בנוסף, נתפס רוכב אופנוע דרוש לחקירה, כשהוא נוהג באופנועו ללא לוחית זיהוי וללא רישיון נהיגה: שוטר אגף התנועה הבחין ברוכב האופנוע, הנע על הכביש ללא לוחית זיהוי, ולאחר שעצר את הרוכב בצד הדרך על כביש 31 הוברר, שהאיש תושב האזור דרוש לחקירה בתחנת המשטרה ורוכב על אופנוע מבלי שהוציא רישיון על הכלי מעולם. בסיום ההליך, עוכב הרוכב הבלתי חוקי לחקירה, עם הזמנה לדין, כשהאופנוע שלו הושבת למשך 30 ימים במגרש האחסנה.

 

זאת ועוד, 33 נהגים נתפסו באמצעות מכשיר למדידת מהירות, כשהם נוהגים מעל המהירות המותרת; 19 נהגים נתפסו כשחלקם תועדו חוצים קו הפרדה רצוף; נגד 23 נהגים נרשמו דוחות בגין שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה; 23 נהגי משאית נתפסו בזמן שביצעו עבירות תנועה; בעין המצלמה הטקטית תועדו 11 נהגים, המבצעים עבירות מסכנות חיים, ונגדם נרשמו דוחות בהתאם; ו-2 רישיונות נהיגה נפסלו לנהגים, שביצעו עבירות תנועה חמורות.

באגף התנועה מדגישים, ש"במסגרת המאבק בקטל בכבישים", פועל האגף "כל העת, ביחד עם שוטרי המחוז הדרומי, נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש, הגורמות לתאונות דרכים. פעילות האכיפה מתקיימת במהלך השנה לאורך הכבישים הבינ-עירוניים, תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים, ניידות גלויות או סמויות ואופנועים, במטרה לצמצם את כמות התאונות והנפגעים. הפעילות אתמול, המצטרפת לפעילויות אכיפה נוספות, מתבצעת בהתאם לניתוח הכבישים ותאונות הדרכים, בהם קיים ריבוי של תאונות ונפגעים, לפי מחלקת מחקר של אגף התנועה. השימוש באמצעים ובאכיפה יצירתית מהווים הרתעה, מגבירים את תחושת הביטחון, וגורמים לשינוי בתרבות הנהיגה של משתמשי הדרך".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה