חדשות

הסיע שב"חים, ברח וסיכן חיי אדם

חדשות8 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

כתב אישום נגד תושב חורה, שבין היתר ביצע עבירות תנועה וניסה להימלט רגלית משוטרים

הסיע שב"חים, ברח וסיכן חיי אדם
צילום אילוסטרציה: חן גלילי, מעריב

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה, לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב חורה, בן 33, שהסיע תמורת תשלום שוהים בלתי חוקיים, תושבי חברון, ובמהלך מרדף משטרתי, ביצע עבירות תעבורה, תוך סיכון כלי רכב רבים.

ל"שבע" נמסר, שלפי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אירה ויימן-קריקון, ב-29 בחודש שעבר, בסמוך לשעה 4:30, הגיע הנאשם לחנייה הסמוכה למעבר מיתר, ואסף שב"חים (שוהים בלתי חוקיים – י.ס.ד) במטרה להסיעם לתוך שטח ישראל בתמורה לכ-120 שקלים.

כאשר הנאשם התבקש לעצור לבדיקה שגרתית, הוא לא עצר, והמשיך לנהוג, תוך חציית צומת ברמזור אדום, חציית קו הפרדה רציף וסיכון כלי רכב רבים, עד שנתיב נסיעתו נחסם בידי השוטרים. משהבחין האיש במחסום, הוא עצר את רכבו, והחל בהימלטות רגלית לכיוון שטח עפר.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו והסעה שלא כדין בנסיבות מחמירות. לאיש יש עבר פלילי, הכולל הרשעה בעבירת הסעה בלתי חוקית והרשעה בעבירת סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, בגינה נדון ל-20 חודשי מאסר בפועל. הפרקליטות ביקשה לעצור את האיש עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה