חדשות

כשסלבס ואקדמיה נפגשים

חדשות5 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

קורס חדש במחלקה לתקשורת באב"ג לוקח ברצינות את תופעת הידוענים...

כשסלבס ואקדמיה נפגשים
פני התעשייה. נגיד מרצה | צילום: יסמין מוזס מרגולין

במחלקה לתקשורת שבאוניברסיטת בן גוריון לוקחים ברצינות את תופעת הידוענות. ל"שבע" נמסר, שכדי להכשיר סטודנטים לעידן, בו כל אחד זוכה ב-15 דקות של תהילה, פתחה המחלקה לתקשורת קורס בשם "לראות כוכבים: ידוענים וידועניות בחברה דיגיטלית", שמלמדת ד"ר נרמינה עבדולאייב.

הקורס, שהפך לאטרקציה בקרב הסטודנטים, מתייחס לגמרי ברצינות לתופעת הסלבריטאות, תחום צומח גם בשדה המחקר האקדמי הבינלאומי. לא נייגע אתכם כאן בתיאוריות, הנלמדות בקורס, אבל מעבר להן, לומדים הסטודנטים על תעשיית הקולנוע בהוליווד ותרומתה לתופעת הידוענות, תוכניות ריאליטי, עיתונות צהובה ואתרי רכילות בארץ ובחו"ל, אושיות רשת, סלבריטאות ילדים, הנצחת ידוענים לאחר מותם ועוד. במהלך הקורס, נדרשים הסטודנטים לחקור בעצמם ידוענים ישראליים וידוענים גלובליים, בניסיון להבין מה ההבדל בהתפתחות מסלולי הקריירה של ידוענים בארץ ובעולם.

באחרונה, זכו הלומדים בקורס להאזין להרצאת אורח ראשונה, של הידוענית המקומית אסתריקה נגיד, שסיפרה על מאחורי הקלעים של תעשיית היופי והדוגמנות, מנקודת מבט אישית ומניסיון חייה העשיר. בין היתר, סיפרה נגיד על יוזמות ופרויקטים קהילתיים, שמראים את פניה האחרים, אולי היפים יותר, של תעשיית הזוהר. במהלך הסמסטר, יתארחו בקורס מרצים נוספים, שיחשפו את הסטודנטים אל מאחורי הקלעים של התעשייה, ביניהם אייל גיבלי (עורך של אתר "פנאי פלוס און-ליין" (Pplus) ונילי בייטל (מלהקת לתוכניות ריאליטי).

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה