חדשות

קולות המעטפות הכפולות לא שינו את תוצאות הבחירות בבאר שבע

חדשות1 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

עכשיו זה סופי: רשימת "דרך חדשה" בראשות רוביק דנילוביץ' גרפה יותר מ-45,300 מקולות הבוחרים, והכניסה 16 חברים למועצת העיר

קולות המעטפות הכפולות לא שינו את תוצאות הבחירות בבאר שבע
בוטלה החלטתו. דנילוביץ' | צילום: ארכיון "שבע"

קולות החיילים, האסירים ומוגבלי התנועה, שהצביעו שלשום (שלישי) בבחירות למועצת העיר באר שבע במעטפות כפולות, לא שינו את תוצאות ההצבעה של תושבי בירת הנגב, כך מתברר הערב לאחר שהסתיימה הספירה הסופית.
רשימת "דרך חדשה" בראשות ראש העירייה שנבחר בענק לקדנציה שלישית, רוביק דנילוביץ', גרפה בסך הכל (עם קולות המעטפות הכפולות) 45,311 מצביעים, שהקנו לה 16 מושבים סביב שולחן המועצה. ש"ס בראשות עופר כרדי צברה 6,369 קולות, וזכתה בשני מושבים. "הבית היהודי" בראשות גדי מזוז קיבלה 6,162 קולות, וגם לה יהיו שני חברים במועצת העיר הקרובה. הפתעת הבחירות, רשימת "גשר" בראשות שמעון טובול, זכתה גם היא בשני מושבים במועצה, בזכות 5,676 קולות מצביעים. רשימת "הליכוד" בראשות שמעון בוקר צברה 4,464 קולות, והודות להסכם העודפים שלה עם ש"ס, תאייש גם היא שני מושבים במועצת העיר.
ברשימת "קהילה" בראשות יסמין סאקס-פרידמן בחרו 3,827 מצביעים, ויהיה לה מושב אחד במועצה, כמו גם לרשימות "באר שבע ביתנו" (3,052 קולות) בראשות סלבה רוזנברג ו"אור" (3,018 קולות) בראשות משה ינאי.

 

גדי מזוז

הבית היהודי עם 6162 קולות. הרב גדי מזוז | צילום: ארכיון "שבע"

 

הליכוד הכפיל את כוחו במועצה. שמעון בוקר | צילום: "שבע"

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה