חדשות

האקתון בחממת MindCET בירוחם

חדשות1 בנובמבר 2018    דקה אחת
0

כיצד מחברים מכונת תפירה,תוכנה, חיישן טרמי וגמל לחינוך?

האקתון בחממת MindCET בירוחם
צילום אילוסטרציה: יח"צ

כנס FabLearn ישראל 2018 יחקור את עולם החינוך ותחום המדעים ויתחיל כאן אצלינו (4-5.11) עם האקתון שייתקיים בחממת MindCET שבירוחם. להאקתון יגיעו אנשי חינוך, מפתחים, מייקרים ומעצבים שיאחדו כוחות ליומיים מרוכזים של יצירה ופיתוח של מוצרים ופתרונות למידה, באמצעות כלים מעולם המייקרים. ביום השני של ההאקתון תתקיים תחרות בין המוצרים המוגמרים ויוכרז הזוכה.

הכנס יתפרס על ערים שונות ויכלול מגוון פורומים לגילוי יוזמות חדשות, להתעמקות בתרבות המייקרים ובייצור דיגיטלי, לעיסוק באתגר של שילובם במערכת החינוך, ולחיזוי ופיתוח פתרונות למידה אלטרנטיביים חדשים.

Fablearn הינה יוזמה מבית אונ' סטנפורד המפיצה שיטות עבודה מומלצות התומכות בקהילה בינלאומית של מחנכים, חוקרים וקובעי מדיניות המחויבים לשילוב התרבות המייקרית בלמידה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי.

בכנס ישתתפו אנשי מפתח ומנהיגי דעה מישראל ואיטליה בתחומי החינוך- בפרט בתחום המדעים, המדיניות, האקדמיה, העיצוב, המחקר, וקהילות המייקרים, שיִלמדו, יציגו וידונו בייצור הדיגיטלי בחינוך, בתרבות המייקרים, בלמידה מעשית ובכלי הדרכה.

לינק לאתר הכנס ופירוט האירועים: http://www.fablearnisrael.org/

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה