חדשות

אות ע"ש דב לאוטמן ל"סודהסטרים"

חדשות28 באוקטובר 2018    3 דקות
0

ארגון "מעלה" העניק לחברת הסודה את "אות הגיוון" היוקרתי

אות ע"ש דב לאוטמן ל"סודהסטרים"
גיוון תעסוקתי. מפעל "סודהסטרים" | צילום: אלירן אביטל

"מעלה", ארגון הגג של כ-110 חברות במשק הישראלי, יחד עם הפורום לגיוון בתעסוקה, העניק בשבוע שעבר, את "אות הגיוון" ע"ש דב לאוטמן (המחולק זו השנה החמישית, לחברות שונות במשק, הפועלות לטובת שילוב, קידום ופיתוח כלכלי של אוכלוסיות בתת תעסוקה), לחברת "סודהסטרים", זאת בגין נתוני הגיוון המרשימים שהציגה החברה, ההכשרות הניהוליות הכוללות פאנלים בנושא רב תרבותיות, תקשורת פנים ארגונית בשלוש שפות ושיתוף פעולה עם ארגונים מגוונים.

ל"שבע" נמסר, שלפי "מעלה", תפישת הגיוון של "סודהסטרים" הינה דרך החיים של המותג, ולא מספר אירועים נקודתיים; הגיוון התעסוקתי הוא לא מקרי, אלא החלטה אסטרטגית מכוונת, המאפשרת בין היתר, העסקת עובדים בעלי צרכים מיוחדים. בנוסף, קלטה החברה חלק ממפוטרי מפעל המגבות בערד, והשיבה אותם למעגל העבודה, בצורה מהירה. במאי האחרון, חנכה 'סודהסטרים' בית כנסת ו-3 בתי תפילה מוסלמים, ביניהם חדר תפילה ייעודי למוסלמיות. פעולה זו הצטרפה לעוד שלל פעילויות, שביצעה החברה לאורך השנים, ביניהן הפקת הסרטון "אי של שלום", המתאר את אווירת הדו קיום ב'סודהסטרים', שזכה ליותר מ-40 מיליון צפיות בכל רחבי העולם, כולל מיליונים בעולם הערבי. בתחילת 2017, החלה החברה להטביע את דגל ישראל על 70 מיליון מוצריה, הנמכרים מדי שנה, עם הכיתוב "This product is made by Arabs and Jews working side by side in peace and harmony” ("מוצר זה מיוצר בידי יהודים וערבים, העובדים כתף אל כתף, בדו קיום ושלום"), ובכך הפכה אותו לדגל הישראלי הנצפה בעולם.

מנכ"ל "סודהסטרים" העולמית, דניאל בירנבאום: "כבר שנים, שהחברה היא 'אי של שלום', במציאות המזרח תיכונית, שמצבת עובדיה משקפת את המרקם המורכב של החברה בישראל. ב'סודהסטרים', כל אחד מאיתנו, יהודים ומוסלמים, ישראלים ופלסטינים, דתיים וחילונים, בדואים ותל אביבים, מוכיחים כל יום מחדש, שאפשר לחיות כאן בדו קיום ושלום. אני מאמין, שמנהלים בישראל צריכים להיות יותר פעילים ופחות אדישים כלפי עניינים חברתיים, בין אם באיחוי השסעים וקירוב הלבבות ובין אם בלקיחת אחריות על נושאים סביבתיים, לרבות אסון זיהום הפלסטיק, הפוקד את ישראל והעולם. אני גאה ב-3,000 העובדים של 'סודהסטרים', שכל יום עושים שלום, ועל הדרך גם סודה".

חברת "סודהסטרים" היא חברת המים המוגזים המובילה בעולם. באחרונה, אישרה הנהלת החברה את מכירתה לתאגיד הרב לאומי "פפסיקו", בסכום של כ-3.2 מיליארד דולר, עסקה הצפויה להיסגר לקראת סוף השנה. 'סודהסטרים' מאפשרת לצרכניה להפוך בקלות מים רגילים למוגזים, בתוך שניות, ובכך מסייעת להם לשתות יותר מים. החברה מציעה חלופה חדשנית רב פעמית לצרכני המשקאות קלים המוגזים בבקבוקים החד פעמיים, כאשר בקבוק של 'סודהסטרים' מחליף כ-3,888 בקבוקי פלסטיק למשפחה ממוצעת בישראל, במשך 3 שנים. מוצרי החברה מקדמים ערכים של בריאות ואיכות סביבה, חסכוניים, מותאמים ללקוח וזמינים ביותר מ-80 אלף חנויות ב-45 מדינות בעולם.

"מעלה", הפועל לקידום עניינים של אחריות תאגידית ופיתוח סטנדרטים של ניהול אחראי בישראל, נוסד ב-1998, כשמטרתו הראשית היא העלאת המודעות של הסקטור העסקי לחשיבות האחריות התאגידית במרקם החברתי הכללי.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה