חדשות

צפו: גנבי הרכב התגלו גם כשודדי עסקים

חדשות11 באוקטובר 2018    דקה אחת
0

שני חשודים שנעצרו בשעת מעשה בגניבת רכב נקשרו ל-4 מעשי שוד בבאר שבע, יחד עם חשוד נוסף...

צפו: גנבי הרכב התגלו גם כשודדי עסקים
נתפסו על חם | צילום: דוברות המשטרה

חוסר מזל: שני חשודים בגניבת רכב, שנעצרו בשעת מעשה, התגלו יחד עם חשוד נוסף כחשודים ב-4 מעשי שוד נוספים. ל"שבע" נמסר, שב-25.9 השנה, סמוך לשעה 05:00, לכדו שוטרי משטרת הנגב במהלך פעילות משטרתית ממוקדת, שני חשודים בשעת מעשה, לאחר שלפי החשד, גנבו רכב בבאר שבע, וגררו אותו לאזור האצטדיון החדש. מספר שעות לאחר מכן, נעצר חשוד שלישי.

שלושת החשודים, תושבי תל שבע כבני 20, הובאו לבית המשפט, ומעצרם הוארך מעת לעת. עם התקדמות החקירה נקשרו השלושה, לפי החשד, ל-4 מעשי שוד בבירת הנגב, שבוצעו תוך איומים בלום ברזל על המוכר ושדידת קופת העסק וקופסאות סיגריות. באחד המקרים, קופת העסק הייתה ריקה, ואז שברו החשודים את הדלפק, גרמו נזק רב לרכוש, ונמלטו. עם סיום החקירה ומלאכת איסוף הממצאים, תוך ביצוע פעולות מורכבות, הוגשה השבוע, נגד החשודים הצהרה בדבר כוונת התביעה להגיש נגדם כתב אישום.

במשטרת ישראל מדגישים: "המאבק המשטרתי בפשיעה החמורה נמשך כל העת. מדובר במאבק עיקש ונחוש, המתבצע במגוון כלים חקירתיים ומבצעיים גלויים וסמויים, והכל למען שיפור תחושת ביטחונו של האזרח, השמירה על רכושו ומרקם החיים התקין. משטרת ישראל משקיעה מאמץ רב למען תחושת ביטחונו של האזרח הנורמטיבי ורכושו, ופועלת כל העת לחקירת אירועים ומעצר חשודים בפגיעה באורח החיים התקין של האזרח שומר החוק וסביבתו.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה