חדשות

אבנר לואיה תומך בדנילוביץ' לראשות העירייה

חדשות21 בספטמבר 2018    דקה אחת
0

לואיה לא יתמודד למועצת העיר, וככל הנראה יקבל תפקיד התנדבותי לאחר הבחירות

אבנר לואיה תומך בדנילוביץ' לראשות העירייה
אבנר לואיה. למען השכונות הוותיקות והעסקים | צילום ארכיון: יח"צ

הבוחן הראשי במכון "אלן" בבאר שבע, אבנר לואיה, לא יתמודד למועצה בבחירות הקרובות, והודיע על תמיכתו בהמשך כהונת רוביק דנילוביץ' כראש העירייה. ככל הנראה, לאחר הבחירות יזכה לואיה בתפקיד התנדבותי, שבמסגרתו יוכל לתרום בין היתר לקידום השכונות הוותיקות והעסקים בבירת הנגב.

בהודעה משותפת לשני האישים נמסר, בשם הבוחן הראשי במכון "אלן", ש"למרות הצעות מחמיאות, שקיבלתי להתמודד ברשימות שונות למועצת העיר, במקומות ריאליים", הוא החליט כאמור לתמוך בדנילוביץ' לראשות העירייה.

"העשייה הברוכה בעשור האחרון והאתגרים העתידיים מחייבים אותנו לתמוך באיש הנכון, שימשיך להוביל את העיר להצלחה. כתושב שכונה ג', אני סמוך ובטוח שרוביק ידאג לשכונות הוותיקות ולתושביהן. רוביק אחראי על זה, וכשרוביק אחראי, זה יקום ויהיה! כפי שאמרתי לראש העירייה, אשמח לסייע לו בתחומים בהם אני מבין ויודע. אני חושב, שאוכל לתרום מניסיוני בתחום הכלכלי (ולמען) העסקים בעיר".

לואיה הדגיש: "לא ביקשתי עבורי דבר; אני רק מבקש את טובת העיר ותושביה. רק רוביק יכול להוביל מהלכים לטובת העסקים בעיר, ואין לי ספק שהוא יעשה זאת".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה