חדשות

מהפרינג' למועצה

חדשות20 בספטמבר 2018    דקה אחת
1

מנכ"לית תיאטרון הפרינג' בבאר שבע תוצב במקום ה-10 ברשימת דנילוביץ'

מהפרינג' למועצה

מנכ"לית תיאטרון הפרינג' בבאר שבע, אפרת זיו-אספיס, תוצב במקום ה-10 ברשימת "דרך חדשה", אותה מוביל ראש העירייה רוביק דנילוביץ', לקראת הבחירות שיערכו ב-30 לאוקטובר.

ל"שבע" נמסר, שזיו-אספיס (45, נשואה ואם ל-4) היא בעלת תואר ראשון בחינוך וקרימינולוגיה ותואר שני במינהל ומדיניות ציבורית. היא שירתה בצה"ל כקצינת שלישות, ושימשה כשליחה דיפלומטית בשגרירויות ישראל ברומא, מוסקבה ואנקרה. כמו כן, עוסקת מנכ"לית הפרינג' בפעילות התנדבותית וחברתית במרכז לבריאות הנפש ובתיאטרון באר שבע, ובעבר התנדבה גם בהנהגת ההורים העירונית.

זיו-אספיס: "אני מודה על האמון, שרוביק נותן בי, ואני שמחה ונרגשת להצטרף לנבחרת למועצה, ויחד עם התומכים הרבים שלנו ניתן לראש העירייה גם בקדנציה הבאה את הכוח להצעיד את העיר ליעדים חדשים, ולממש פרויקטים חדשים".

שיר אלימלך. "דרך חיים" | צילום: מטה הבחירות של "דרך חדשה"

זאת ועוד, במקום ה-14 ב"דרך חדשה" תוצב אישה הצעירה ב-20 שנה ממנכ"לית הפרינג': שיר אלימלך (25), סטודנטית שנה ב' לרפואה באב"ג, שגרירה בתוכנית "שגרירי רוטשילד", משתתפת בתוכנית המצטיינים igem לפיתוח מחקר ביו-רפואי, ומייצגת את האוניברסיטה בתחרות הבינלאומית בבוסטון.

אלימלך, ששירתה בחיל האוויר, שימשה בעבר כרכזת הדרכה וחניכים בתנועת "כנפיים של קרמבו" לילדים ונוער עם צרכים מיוחדים, הנחתה מיזמים חברתיים, והשתתפה במשלחת הומניטרית לאתיופיה ובתוכנית הכנת בני נוער לבגרויות (סל"ה).
המצטרפת הצעירה אומרת: "אני רואה בפעילות החברתית והציבורית דרך חיים. יחד עם ראש הרשות והנבחרת המצוינת למועצת העיר, נוביל ונקדם פרויקטים נוספים".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • יודע דבר או שניים
    שיר התותחית

    ואני אומר :
    עכשיו היא גאווה מקומית מצומצמת , לכן ממליץ בחום ….
    תשמרו גזיר עיתון זה כי בעוד עשור לפחות , תגרדו ת'פדחת ?ותזכרו מהיכן היא מוכרת האלופה?‍? שיר אלימלך .