חדשות

דורשים שירות | האדניות חוסמות את החנייה

חדשות20 בספטמבר 2018    3 דקות
0

מרגישים שעשקו אתכם? פגעו בכם? התייחסו אליכם לא יפה? או שאולי בא לכם דווקא להחמיא למישהו? "שבע" כאן בשבילכם

דורשים שירות | האדניות חוסמות את החנייה
לחנות אפשר, אבל לצאת מהרכב? כנראה שלא ממש... | צילום: פרטי

תושבים בבאר שבע מתלוננים, ש"העירייה הציבה אדניות גדולות בחניון השוק העירוני. הבעיה היא, שהאדניות הללו קרובות מדיי לשפת המדרכה, כך שכשאנחנו חונים, איננו יכולים לצאת מדלת הנהג, הנחסמת בידי האדנית".

תגובת העירייה לא התקבלה, למרות ששאילתא שוגרה ללשכת הדובר עוד ב-22.5 השנה.

תשפטו בעצמכם…

מחסור בחנייה ליד פיקוד דרום

הורים לחיילים בסדיר, המשרתים באזור הדרום, מתלוננים על מחסור בחנייה בסמוך לפיקוד דרום שבעיר העתיקה בבאר שבע, שהכניסה אליו מוגבלת, ומחייבת תיאום מראש. כתוצאה מהמחסור המדובר, נאלצים החיילים לממן מכיסם את עלות החנייה או את דוח החנייה, במקרה של חנייה באדום לבן.

זאת ועוד, באזור אין גם אפשרות לרכוש תווי חנייה, ולחיילים אין מנוי סלולארי על כלי הרכב הצבאיים, שהם נוהגים בהם. בנוסף, אין גם מפרץ להורדת נוסעים בסמוך לפיקוד, וכך מי שצריך להוריד נוסעים במתחם, נאלץ לעצור באדום לבן, לצורך העניין, ולהפריע לתנועה.

לדברי המתלוננים הזועמים משהו, "בכל בסיס נורמלי בארץ, יש חנייה במרחק סביר, עבור חיילים או אנשי מילואים. למה לא עושים חנייה כזו גם אצלנו, כאן בבאר שבע"?

דובר העירייה אמנון יוסף, מסר בתגובה: "לשאלתך בנושא הקמת מפרץ חנייה להורדת נוסעים, מדובר בציר ראשי, שאינו מאפשר הקמת מפרץ, מה גם שרוחב המדרכה לא מאפשר זאת. בנוגע לחנייה, באזורים וברחובות הסמוכים למחנה ובמרחק קצר מפיקוד דרום, ישנם מקומות חנייה לאורך הרחוב. בנוסף, הכשירה" הרשות "מגרשי חנייה (במרחקים של כ-300 מטרים) בעיר העתיקה ללא תשלום, המאפשרים הגעה רגלית לכל מקום, כולל לפיקוד דרום".

טוב, בואו נראה מי יכול לצעוד, סתם ככה, בקיץ הבאר שבעי הלוהט, "כ-300 מטרים"…

המובילים חזרו לחניון הפלמ"ח

באחרונה, חזרו מובילי תכולות הבתים בבאר שבע להחנות את המשאיות שלהם בחניון הציבורי שברחוב הפלמ"ח בעיר העתיקה. כך טוענים תושבים בבירת הנגב, המזדמנים מפעם לפעם לאזור.

לדברי המתלוננים, "לא ייתכן שהעירייה תקצה למובילים חניון מיוחד, ליד 'שוק הדגים', והם יחנו איפה שהם רוצים, וימנעו מאיתנו התושבים, חנייה באזור. יש מובילים, שאפילו יושבים בבית הקפה ממול, ואף פקח לא מתקרב אליהם"…

תגובת דובר הרשות, אמנון יוסף: "אכן כפי שציינת, העירייה הסדירה עבור נהגי המשאיות חניון מוסדר בדרך חברון, במטרה להקל על ציבור התושבים, המגיעים לעיר העתיקה. בניגוד לטענות, האכיפה נגד נהגי כלי הרכב של המובילים מתבצעת בעת זיהוי ביצוע העבירה בידי הפקחים. אגף הפיקוח ימשיך, ואף יתגבר, את פעילות האכיפה במקום, ולא יאפשר לנהגי המשאיות לפעול בניגוד לחוק".

רק שהפקחים צריכים "לזהות" את "ביצוע העבירה", ולא מ"בית הקפה ממול"…

המחנכת "המענישה"

"הנהלת בית הספר שיבצה מורה למתמטיקה להיות מחנכת כיתה ו' 2 בשנה הקרובה, ורוב ההורים לא מסכימים לכך, ורוצים למנוע את הדבר עוד לפני תחילת שנת הלימודים", כך מתלוננים הורים לתלמידים, שעולים לכיתה ו' 2 בבית הספר "מולדת" בבאר שבע, בניהולה של איריס נבון.

לדברי המתלוננים, "המורה הזו מענישה ילדים על כל דבר, ולכן גם הילדים לא רוצים לבוא לשיעורים שלה, חוששים ופוחדים. אם היא תיכנס לתפקיד מחנכת הכיתה, לילדים לא יהיה חשק לבוא ללימודים. רוב ההורים מוכנים לחתום על עצומה בעניין".

ממחוז הדרום במשרד החינוך נמסר, בתגובה, ש"את הכיתה תחנך מורה ותיקה ובעלת ניסיון. בתחילת שנת הלימודים, תתקיים פגישת היכרות כמקובל, בנוכחות המנהלת, בה יכולים ההורים להעלות כל סוגיה המטרידה אותם, ולקבל מענה".

בתנאי שלא מדובר בהחלפת המחנכת?…

מרגישים שעשקו אתכם? פגעו בכם? התייחסו אליכם לא יפה? או שאולי בא לכם דווקא להחמיא למישהו? "שבע" כאן בשבילכם: sitruk97@gmail.com
(מתוך מדור דורשים שירות בעיתון "שבע")

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה