חדשות

"הבית היהודי" הרים כוסית

חדשות29 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

המפלגה הדתית לאומית בבאר שבע, בראשות הרב גדי מזוז, ציינה את השנה החדשה, על רקע הבחירות המוניציפליות שבפתח

"הבית היהודי" הרים כוסית
"זו דרכה של המפלגה". שר החינוך בנט באירוע | צילום: נדב מיטלברג

מפלגת "הבית היהודי" בבאר שבע, בראשות הרב גדי מזוז, קיימה אתמול (ג') במרכז מוריה למשפחה שברחוב אברהם אבינו (בשכונה ד') אירוע רב משתתפים (כ-250 תושבים, לפי הערכת המארגנים), שכלל הרמת כוסית וברכות לשנה העברית החדשה.

ל"שבע" נמסר, שאורח הכבוד, ראש המפלגה, שר החינוך נפתלי בנט (איתו הגיעו גם ח"כ ניסן סלומיאנסקי ומנכ"ל "הבית היהודי" ניר אורבך), בירך את הרשימה בבירת הנגב להצלחה בבחירות, על רקע הצטרפותו כמספר 2 ברשימת "הבית היהודי" למועצת העיר של יו"ר סיעת "הליכוד" במועצה היוצאת, הקבלן ונשיא לשכת המסחר והתעשייה בבירת הנגב לשעבר יוסי דלויה. שר החינוך ציין, שזוהי דרכה של המפלגה, השואפת לערכים, למסורת יהודית ולחיבור לכלל גוני האוכלוסייה.

הבית היהודי באר שבע

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה