חדשות

באר שבעי מצטיין החטיבה המרחבית

חדשות29 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

סמל אלון יאלו, המשרת בשק"ם החטיבתי, זכה בהצטיינות על השקעתו והשינוי שעבר במהלך שירותו הצבאי

באר שבעי מצטיין החטיבה המרחבית
"מקווה להמשיך ולתרום". סמל אלון יאלו | צילום: דובר צה"ל

סמל אלון יאלו מבאר שבע היה אחד החיילים המצטיינים של חטיבת "שגיא", החטיבה המרחבית המופקדת על אזור הנגב והגבול עם מצרים. ל"שבע" נמסר, שסמל יאלו קיבל אות הצטיינות, ביום שני האחרון, בטקס חגיגי שהתקיים במעמד מפקד החטיבה, אלוף משנה יצחק בן בשט.

יאלו, המשרת בשק"ם של החטיבה המרחבית, זכה בהצטיינות על השקעתו והשינוי המשמעותי שעבר במהלך שירותו בצבא. החייל המצטיין, שלמד במקיף "רבין" בבירת הנגב (והרחיב בכימיה ופסיכולוגיה), מתגורר עם הוריו ושמונת אחיו בבאר שבע, כאשר 2 מהאחים משרתים גם הם בצה"ל.

יאלו השתנה מאוד, מאז החל בשירותו הצבאי: "התגייסתי לצה"ל, והיה לי קשה נורא להתמודד עם הכל. לאחר תקופה, הגעתי לחטיבה, ופה מצאתי את המקום שלי, ועשיתי שינוי גדול בזכות הצבא והחטיבה. אני מרגיש שאני הרבה יותר רציני ואחראי, ובזכות האנשים כאן, לקחתי על עצמי תפקיד חשוב, ואני מרגיש בבית; כולם פה הם חברים ומשפחה שלי".

והוא הוסיף: "כשגיליתי שאני מצטיין, ישר התקשרתי לספר למשפחה. הם מאוד שמחו בשבילי, והיו גאים בתהליך שעברתי בצה"ל. אני מרגיש משמעותי, ומקווה להמשיך ולתרום כמה שאפשר, ולעשות את התפקיד שלי בצורה הטובה ביותר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה