חדשות

גדעון סבגי לראשות עיריית אופקים

חדשות29 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

סגן ראש העירייה בתואר יתמודד מול ראש העירייה איציק דנינו

גדעון סבגי לראשות עיריית אופקים
גדעון סבגי. יש אלטרנטיבה באופקים | צילום: NEXT

כחודשיים בלבד לפני הבחירות המוניציפליות, הודיע סגן ראש עיריית אופקים גדעון סבגי (52), על ריצתו לראשות העירייה מול ראש הרשות המכהן, איציק דנינו. סבגי מציין, שהוא "משמש כחבר מועצת העיר, סגן ראש העירייה בתואר ודירקטור בחברה הכלכלית באופקים ב-22 השנה האחרונות. הייתי מספר 2 ברשימתו של ראש הרשות לשעבר יאיר חזן, בבחירות הקודמות, שהכניסה שלושה חברי מועצה. אני מנהל עסק, שנקרא 'שיווק – כל', חנות ותיקה מאוד (32 שנה) ומרכזית באופקים, המשרתת מאות לקוחות ביום. אני מתחכך בקהל מבוקר עד לילה, כל יום, ומכיר ומבין את רחשי הלב של הציבור ואת הצרכים שלו, שאינם מסופקים במלואם".

לדברי המועמד הטרי לראשות העירייה, "אני חושב שאני יכול לבצע שינויים יותר רציניים ממה שנעשה עד היום, הן בתחום החינוך, הן בתחום המסחר והתעשייה והן בתחומי הספורט, תרבות הפנאי, הצעירים ועוד".

מהם הסיכויים שלך מול דנינו, שככל הידוע זוכה לתמיכת שתי המפלגות החרדיות, "דגל התורה" וש"ס, כך שמועמדותו היא משמעותית ביותר?

"הסגירה שלו היא לא עם שתיהן; מבדיקות שביצעתי אני יודע, שיש לו סגירה רק עם אחת מהן, ובשביל לייצר סחף ולקחת את הרשות, אני צריך רק אחת מהן. בכל מקרה, בקדנציה הבאה, אני מייעד לקחת סגן אחד חרדי, ולא שניים כמו שיש היום, ולתת סגן נוסף וייצוג לחבר'ה הצעירים. אני רץ ברשימה עצמאית, שנקראת 'תנופה לאופקים', עם האותיות 'חי'".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה