חדשות

נער בן 16 מב"ש חשוד שפרץ לרכבים בעיר

חדשות17 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

כנגד החשוד הוגשו חמישה אישומים להתפרצות וגניבה מכלי רכב, תוך ביצוע הונאה בכרטיס חיוב

נער בן 16 מב"ש חשוד שפרץ לרכבים בעיר
אחד מהרכבים שנפרצו על ידי החשוד | צילום: דוברות המשטרה

במהלך סוף חודש יולי 2018 אירעו שני מקרים של סדרת התפרצויות לכלי רכב בבאר שבע וגניבה של כסף ורכוש. המשטרה פתחה בחקירה, במהלכה עלה החשד למעורבות בני נוער במעשה.

עם התקדמות החקירה במחלק הנוער בתחנת באר שבע, נודעה זהותו של חשוד בסדרת התפרצויות וגניבה מכלי רכב ברחוב יהודה הלוי בעיר, תוך ניפוץ שמשותיהם עם פטישון.

השבוע נעצר החשוד, תושב העיר בן 16, והוגשו כנגדו כתב אישום ובו שישה אישומים להתפרצות וגניבה משישה כלי רכב ובקשה למעצרו עד תם ההליכים המשפטיים. במספר מעשי התפרצויות אחרים שנחקרו באותה סמיכות זמן, אך ברחובות אחרים בעיר, נודעה זהותו של חשוד, תושב העיר בן 16 שנעצר.

עם התקדמות החקירה עלה החשד כי החשוד פרץ לכלי הרכב תוך ניצול הזדמנות (פתיחת דלתות- סגור אך לא נעול) וגנב כסף, רכוש וכרטיסי חיוב בהם ביצע שימוש בתחנות דלק. כנגד החשוד הוגשו חמישה אישומים להתפרצות וגניבה מכלי רכב תוך ביצוע הונאה בכרטיס חיוב ובקשה למעצרו עד תם ההליכים.

במשטרת מרחב הנגב ציינו: "משטרת ישראל מייחסת חשיבות רבה לשמירת בטחון רכושו של האזרח ופועלת לאיתור חשודים בפגיעה במרקם החיים התקין. אנו פונים לציבור לבדוק את נעילת כלי הרכב ולא להשאיר בהם מסמכים ורכוש יקר ערך. על כל מקרה מעורר חשד יש להתקשר למוקד 100".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה