חדשות

מפעל חדש בדימונה עם עוד 129 עובדים

חדשות15 באוגוסט 2018    2 דקות
0

אבן הפינה למפעל המתרחב הונחה במעמד שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן וראש העירייה בני ביטון

מפעל חדש בדימונה עם עוד 129 עובדים
בעוד 4 שנים, תהיה כאן עבודה ליותר מ-100 תושבים. טקס הנחת אבן הפינה | צילום: לשכת דובר עיריית דימונה

טקס הנחת אבן פינה למפעל המתרחב של "ברנמילר אנרג'י בע"מ" נערך, השבוע, בפארק התעשיות "רותם" שליד דימונה, במעמד שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן וראש העירייה בני ביטון.

ל"שבע" נמסר, שבמסגרת תוכניות ההשקעה שאושרו למפעל ברשות ההשקעות במשרד הכלכלה (במסלול מענקים), אמור "ברנמילר" להעסיק עוד 129 עובדים (מלבד כ-30 עובדיו הנוכחיים), זאת בהשקעה מאושרת של יותר מ-76.1 מיליון שקלים, כאשר תחזית המכירות הצפויה בשנת התפוקה המלאה הראשונה (2022) היא יותר מ-232.2 מיליון שקלים, ש-92 אחוזים מהם ייועדו לייצוא. כמו כן, אושרה השקעה במיזם של יותר מ-14 מיליון שקלים במסלול הפחתת פליטות גזי חממה.

חברת "ברנמילר אנרג'י בע"מ" החלה את פעילותה העסקית בישראל ב-2012, והיא עוסקת בתחום האנרגיה, ובפרט בתחום האגירה התרמית. החברה היא חלק מקבוצה, הפועלת בייזום ובנייה של תחנות כוח למטרת מכירת חשמל לרשת בטכנולוגיית אגירה ייעודית שפיתחה ובייצור, אספקה, הקמה ותפעול של מתקני האגירה. "ברנמילר אנרג'י בע"מ" פיתחה מערכת אגירה תרמית, המאפשרת קליטת חום ממקורות חום שונים (סולארי, רוח, ביו-מסה, גז טבעי, דלק ועוד), אגירתו וייצור קיטור יציב בתנאים של הפקת חשמל בנצילות גבוהה (לייצור חשמל או ליישומים תעשייתיים). היתרון המרכזי שלה הוא היכולת לספק חשמל זול באופן משמעותי לעומת האפשרויות, שקיימות היום.

השר כהן: "התוספת של 129 עובדים היא הודות לעובדה, שמדינת ישראל מובילה בחדשנות הטכנולוגית ובהון האנושי שלה. כ-350 חברות בינלאומיות כבר פועלות בישראל, ואנו נפעל להמשיך לסייע לחברות נוספות, כדי שיוכלו להשקיע, להתרחב, ולבסס את פעילותן בישראל"

וביטון בירך את בעליה של "ברנמילר אנרג'י בע"מ" אבי מילר, מנהליה ועובדיה בברכת "דרך צלחה", איחל להם להתרחב כמה שיותר, וסיכם: "נכון לרגע זה, הוקמו שמונה מפעלים בדימונה, ו-18 נמצאים בקנה. האבטלה הצטמקה מ-16 ל-7.5 אחוזים, וזה בזכות שר הכלכלה אלי כהן. אמרתי לראש הממשלה, שהשר כהן ראוי לקבל מהעיר דימונה אזרחות כבוד. ההצלחה של החברה והמפעל היא הרווח שלנו. יחד נעשה ונצליח, יחד נילחם באבטלה, ויחד איתנו הנגב ימריא כלפי מעלה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה