חדשות

מסיימים שנה במועדוניות באר שבע ודימונה

חדשות15 באוגוסט 2018    דקה אחת
0

מתנדבי כי"ל בשתי הערים ערכו מסיבות סיום לעשרות הילדים

מסיימים שנה במועדוניות באר שבע ודימונה
עוד שנה נגמרת. מסיבת הסיום של המועדוניות | צילום: כי"ל

עשרות מילדי המועדוניות בבאר שבע ודימונה חגגו, השבוע, את סיום השנה, במסיבות, שארגנו מתנדבי כי"ל, בתיאטרון הפרינג' בבירת הנגב ובתיאטרון דימונה, זאת באירועים רבי משתתפים, כולל ההורים. ל"שבע" נמסר, שהילדים נהנו מהפעלות, סדנאות, הצגה ואירוח שהוגדר כ"מפנק".

במהלך האירוע בבאר שבע, הם עברו בין שלוש תחנות: בראשונה צבעו הילדים על קיר בגרפיטי ברכות, ציורים ואיחולים לשנה הבאה. לאחר מכן, המשיכו לתחנת האימפרוביזציה, שם למדו משחקן כיצד לאלתר על הבמה סיטואציות שונות בעזרת כלים שונים. ולבסוף, חוו הילדים סדנה להכנת בובות גרב להצגת בובות, ואף יצרו בובות משל עצמם. בסיום המסיבה, נפרדו מתנדבי כי"ל וילדי המועדוניות מהבוגרים, העולים לכיתה ז' בשנת הלימודים הקרובה.

ואילו תיאטרון דימונה אירח את ילדי המועדוניות בעיר לפעילות שצוינה כ"מרתקת", וכללה תחנות הפעלה ויצירה שונות. הילדים צפו בהצגה, ולאחריה הציגו חלק מהפעילות השנתית בתחומי עיסת נייר, תיאטרון, מסכות, יוגה ומוזיקה. מתנדבי כי"ל הגיעו, כדי לשמח את הילדים במגוון הפעלות, סדנאות ופעילויות.

"בכל שנה מחדש, מרגש אותנו להשתתף בפעילות, ולראות את התהליך, שהילדים עוברים במהלך השנה", סיפר מנהל קשרי קהילה בכי"ל, ארז קמה. "מובן שהרגע המרגש ביותר עבורנו הוא הפרידה מהשכבה הבוגרת במועדוניות. אני מאחל לאותם ילדים בהצלחה בהמשך הדרך, ומתרגש לכבוד הילדים החדשים, שיגיעו בשנה הבאה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה