חדשות

תיכון חדשני ברמות באר שבע

חדשות13 באוגוסט 2018    2 דקות
0

עיצוב אדריכלי מיוחד לתיכון רמות הרכס ע"ש משה זילברמן בבאר שבע

תיכון חדשני ברמות באר שבע
העתיד כבר כאן. העיצוב החדש של התיכון | הדמיה: עיריית באר שבע

תיכון רמות הרכס החדש, הנבנה בימים אלה בידי עיריית באר שבע, ומשתרע על שטח של 10,000 מ"ר, מעוצב בסגנון אדריכלי חדשני. ל"שבע" נמסר, שהתיכון הקרוי ע"ש משה זילברמן, ראש העירייה הרביעי של בירת הנגב, צפוי לאכלס בסופו של תהליך כ-1,200 תלמידים. בשנת הלימודים הקרובה, ילמדו בבית הספר כ-370 תלמידים בגילאי 14 – 12.

במבואת המוסד, הממוקם בלב שכונת רמות, יהיו, לפי הרשות, "חללים מעניינים ושונים וגירויים בשילובי צבעים ובחומרים עדכניים, המשרים אווירה נעימה ונינוחה, שתפרה את דמיונם, ותנעים את שהייתם של הנוכחים". המבנה "הייחודי, שתכנן אדריכל גדעון פובזנר, בנוי כעיר קטנה של ילדים, הנעים במערכת של חללי חוץ ופנים, חצרות פנימיות ומרחבים משותפים, תוך שמירה על תחושת בית בעבור התלמידים. לכל קבוצת גיל יש 'בית' משלה, עם חצרות 'פרטיות', שירותים וחדרי ספח. בכל 'בית', קיימת מבואה רב תכליתית גדולה, המאפשרת התכנסות של כל החטיבה, ו'כיתות חכמות' המביאות ליישום של מיטב שיטות הלימוד המודרניות". במרכז התיכון נמצאים המינהלה והמעבדות.

בית הספר בנוי מלבני חרס צבעוניות, שיחד עם הגיאומטריה המורכבת של המבנה יוצרות מבטים מלאי חיים ועניין, מבחוץ ומבפנים. דרך פתחים וויטרינות המבואה ומרפסות המוסד, ניתן יהיה לצפות בנוף "יפהפה". דגש ניתן גם לתכנון אולם הספורט, המוקם בסטנדרטים בינלאומיים בסמוך למבנה התיכון. האולם הרב תכליתי נבנה על שטח של כ-2,500 מ"ר, וישמש למשחקים במגוון ענפי ספורט, בהם כדוריד, כדורסל וקט רגל. באולם יש 550 מקומות ישיבה, חדרי חוגים, חדר כושר ומלתחות. בנוסף, מוקמים בתיכון גם ספריה, אודיטוריום וקפיטריה עירוניים, שגם הם מתחברים לשביל הולכי הרגל, ומאפשרים שימוש לתושבי הקהילה גם כשבית הספר אינו פעיל.

לסיום, "תיכון רמות הרכס מבטא חדשנות חינוכית, המתבטאת בין היתר, בעיצוב ותכנון מרחבי למידה, המעניקים לכל תלמיד עולם רחב של הזדמנויות והתנסויות מאתגרות, המזמנים גירויים, למידה חווייתית, התנסויות ורכישת מיומנויות להעצמתם, הצלחתם והכשרתם של התלמידים לקראת אתגרי העתיד".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה