חדשות

"חג הכפר" בנרדים

חדשות16 ביולי 2018    דקה אחת
0

בעלת חברת הפקות מהמרכז התגייסה לארגון אירוע הסיום בכפר הילדים והנוער שבערד

"חג הכפר" בנרדים
תרומה גדולה "ומתוקה". האירוע בכפר | צילום: יח"צ

לא רק ביום המעשים הטובים: כפר נרדים בערד של עמותת SOS כפרי ילדים, ציין באחרונה, את "חג הכפר", אירוע סוף השנה שלו. ל"שבע" נמסר, שהאירוע התקיים בזכות תרומה גדולה "ומתוקה".

לא בכל יום פוגשים אנשים, שידרימו עד ערד, כדי לשמח אחרים. ודווקא, בגלל המרחק, בחרה יעל זוהר, בעלת חברת הפקות, לעזור בארגון "חג הכפר" בנרדים. זוהר הצליחה לגייס את החברים הטובים שלה, ביחד עם אנשי מקצוע שאיתם היא עובדת, ועוד אנשים טובים באמצע הדרך; כולם עזבו הכל, ובאו לשמח את הילדים ובני הנוער של הכפר הערדי.

בכפר נרדים חיים ילדים ונערים בגילאי 8 עד 18, המקבלים בית חם ותמיכה נפשית, עזרה והעשרה מקצועית וערכית. באירוע החגיגי הקפיצו את הילדים להקת Like cover Band, שהגיעה במיוחד לערד, לעשות רעש ושמח עם הילדים, שגם קיבלו משחקים ופינוקים, שירותי הסעדה מכל טוב, איפור פנים של מאפרת מקצועית בשביל הכיף והרבה מוזיקה לנשמה.

זוהר מספרת מה הוביל אותה להגיע עד נרדים: "כי זה הכי רחוק, הכי לא נוח, הכי מאתגר, הכי לא מובן מאליו. כי בערד יש צורך חזק בהתנדבויות. כפר נרדים זה מקום, שמי שעובד בו הם חבורה של מלאכיות ומלאכים, המצילים נפשות. מקום כמו נרדים לא יכול להתקיים בלי העזרה של החברה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה