חדשות

"הליכוד" בבאר שבע רצה באופן עצמאי

חדשות11 ביולי 2018    דקה אחת
0

ראש הרשימה שמעון בוקר אומר ל"שבע", ש"הליכוד" לא תשתף פעולה עם שום רשימה אחרת

"הליכוד" בבאר שבע רצה באופן עצמאי
שמעון בוקר. "לשנות את החוקה" | צילום: ארכיון פרטי

"רשימת 'הליכוד' בבאר שבע תרוץ באופן עצמאי, ולא בשותפות עם אף מפלגה או רשימה אחרת", כך אומר ל"שבע" ראש הרשימה הנבחר, שמעון בוקר. לדברי בוקר, "בכוונתנו לשדרג את רשימת המועמדים הטובה שלנו, ולהפוך אותה לעוד יותר טובה. אני מאחל הצלחה לכל המפלגות, שיתמודדו בבחירות הקרובות".

והוא מוסיף: "אני וחבריי מתכוונים להעמיד בראש סדר העדיפויות שלנו את הטיפול בעסקים בעיר, כמובן בשיתוף פעולה עם ראש העירייה רוביק דנילוביץ'. אני אישית כבר שוחחתי בעניין עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ועם שר הכלכלה אלי כהן, והשניים ביקשו ממני לאתר את הבעיות הביורוקרטיות, שמקורן במוסדות המדינה, כדי שיוכלו לפעול למתן הקלות לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שהם המעסיק הגדול ביותר במדינת ישראל, וכמובן בבאר שבע שלנו; הדבר הזה מאוד מאוד חשוב לראש הממשלה ולשר הכלכלה, שכאמור דיברתי איתם באופן אישי בנושא".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה